Breguet-Richet 2Bis

     
Název:
Name:
Breguet-Richet 2Bis Breguet-Richet 2Bis
Originální název:
Original Name:
Breguet-Richet 2Bis
Kategorie:
Category:
experimentální letoun experimental aeroplane
Výrobce:
Producer:
Louis Breguet, Charles Richet /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1908-DD.MM.1908
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
VTOL - svislý vzlet a přistání VTOL - vertical take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
tandemové křídlo tandem wings
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kluzná ližina skid
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
630 kg 1389 lb
Rozpětí:
Wingspan:
14,001) m 45ft 11,17in 1)
Délka:
Length:
9,00 m 29ft 6,32in
Výška:
Height:
3,35 m 10ft 11,88in
Plocha křídla:
Wing Area:
60,00 m2 645.83 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
osmiválec Renault o výkonu 40 kW/55 k
nebo
Gobron-Brillié o výkonu 44 kW/60 k
Renault V8, power 54 hp, or
Gobron-Brillié, power 59 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
4 m 13 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
1) přední křídla 10 m


- letoun s kolmým startem a vodorovným letem
- spodní přední křídlo se stavitelným úhlem náběhu, vrtule by měly být pohyblivé ve svislé rovině
- vznikl přestavbou z těžce poškozeného vrtulníku Breguet-Richet 2 a byl předveden na pařížském aerosalonu v prosinci 1908
- v dubnu 1909 provedl krátký skok, při kterém se dostal do výšky 4 metrů, ale o měsíc později byl poškozen hurikánem
- kvůli nedostatku dostatečně silných motorů nebyl opraven
1) front wings 32ft 9,7in


- aircraft with vertical take-off and level flight
- lower front wing with an adjustable angle of incidence, propellers movable in the vertical plane
- rebuilt from a heavily damaged helicopter Breguet-Richet 2, presented at the Paris Aerosalon in December 1908
- in April 1909 it made a short jump, reaching 4 meters in height, but a month later it was damaged by hurricane
- due to the lack of sufficiently strong engines it was not repaired
Zdroje:
Sources:
Opdyke, Leonard E. French Aeroplanes before the Great War. Schiffer Publishing, Atglen 1999. ISBN 0-7643-0752-5.
Munson, Kenneth. Helicopters and other Rotorcraft since 1907. Blandford Press, London 1973. ISBN 0-7137-06104.
http://www.hydroretro.net/etudegh/breguet.pdf
www.aviafrance.com
www.aviastar.org
URL : https://www.valka.cz/Breguet-Richet-2Bis-t43452#172215 Verze : 1
www.pilotes-prives.fr

Breguet-Richet 2Bis -


URL : https://www.valka.cz/Breguet-Richet-2Bis-t43452#607411 Verze : 0
amisbreguet.free.fr

Breguet-Richet 2Bis -


URL : https://www.valka.cz/Breguet-Richet-2Bis-t43452#607412 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více