SNCASO SO.4050 Vautour IIBR

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 394 příspěvků vloženo, 1643 editováno a 418 zmoderováno. Statistiky
22.9.2018 - Praha - Sraz k 20. narozeninam valka.cz | Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

SNCASO SO.4050 Vautour IIBR

Sud SO.4050 Vautour IIBR

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    SNCASO SO.4050 Vautour IIBR SNCASO SO.4050 Vautour IIBR
    Originální název:
    Original Name:
    SNCASO SO.4050 Vautour IIBR
    Kategorie:
    Category:
    průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    ?
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1959-DD.MM.196R
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    12 konverzí Fracie
    3 konverze Izrael
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    16.10.1952
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    ? kg ? lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    19300 kg 42549 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    15,10 m 49ft 6,49in
    Délka:
    Length:
    17,55 m 57ft 6,94in
    Výška:
    Height:
    4,94 m 16ft 2,49in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    45,00 m2 484.38 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    jednoproudový turbojet
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    SNECMA Atar 101E-3 o tahu 34,32 kN nebo
    SNECMA Atar 101E-5 o tahu 36,28 kN
    SNECMA Atar 101E-3, thrust 7716 lb, or
    SNECMA Atar 101E-5, thrust 8157 lb
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    5210 l
    1500 l v pumovnici
    2x 1250 l přídavná nádrž
    1146 Imp gal / 1376 US gal
    330 Imp gal / 396 US gal in the bomb bay
    2x 275 Imp gal / 330 US gal drop tank
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    1102 km/h v 0 m 684.8 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    885 km/h v ? m 549.9 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    70.5 m/s 13878 ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    8 min do 12200 m 8 min to 40026 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    15240 m 50000 ft
    Dolet:
    Range:
    ~2000 km ~1242.7 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2400 kg pum v pumovnici (francouzské stroje)
    1800 kg pum pod křídly
    5290 lb of bombs in the bomb bay (french machines)
    3970 lb of bombs under the wings
    Uživatelské státy:
    User States:


    Poznámka:
    Note:
    - francouzské - soustava kamer OMERA v přídi
    - izraelské - různé kombinace kamer K-18, K-17, KA-52 či RMK 15/23 v pumovnici
    -
    Zdroje:
    Sources:
    Balous, Miroslav. Sud-Aviation SO.4050 Vautour, L+K 2004/03-04.
    http://www.oocities.org/zvika47.geo/
    http://www.airvectors.net/avmir4.html
    http://archive.is/l8akj





    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/44414#174604Verze : 0
    MOD