Si-an H-6

Xian H-6
轰-6
     
Název:
Name:
Si-an H-6 Xian H-6
Originální název:
Original Name:
轰-6
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1966-DD.MM.19RR Xian State-owned Machinery Factory, Xi'an, Shaanxi
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1966-DD.MM.19RR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
několik desitek? / few dozens?
První vzlet:
Maiden Flight:
24.12.1968
Osádka:
Crew:
6
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
72000 kg 158733 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
75800 kg 167110 lb
Rozpětí:
Wingspan:
34,20 m 112ft 2,46in
Délka:
Length:
34,80 m 114ft 2,07in
Výška:
Height:
9,85 m 32ft 3,8in
Plocha křídla:
Wing Area:
164,65 m2 1772.28 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový turbojet
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
WP-8 o tahu 93,36 kN WP-8, thrust 20990 lb
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
1014 km/h v 6250 m 630.1 mph in 20505 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
786 km/h v ? m 488.4 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
13100 m 42979 ft
Dolet:
Range:
1800 km 1118.5 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
6000 km 3728.2 mi
Výzbroj:
Armament:
1x kanon Typ 23-2 ráže 23 mm v pravém boku přídě
2x kanon Typ 23-2H ráže 23 mm ve hřbetní dálkově ovládané věži
2x kanon Typ 23-2H ráže 23 mm ve břišní dálkově ovládané věži
2x kanon Typ 23-2H ráže 23 mm v ocasní věži

3000-9000 kg pum
1x 23 mm Type 23-2 cannon in the nose
2x 23 mm Type 23-2H cannon in the remotely operated dorsal turret
2x 23 mm Type 23-2H cannon in the remotely operated ventral turret
2x 23 mm Type 23-2H cannon in the tail turret

6614-19741 lb of bombs
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- licenční verze Tu-16, před přechodem na stavbu H-6A (obdoba Tu-16A) postaveno pouze malé množství
- některé zdroje tuto variantu přehlíží (jako H-6 berou pouze dva prototypy) a používají označení H-6A pro všechny první čínské "Badgery"
- licence variant of Tu-16, only a small number built before switching production to H-6A (Tu-16A analog)
- some sources aren't using this designation, citing H-6A as the first Chinese-built variant and H-6 as prototype designation
Zdroje:
Sources:
Gordon, Yefim; Komissarov, Dmitriy. Chinese Aircraft: China's aviation industry since 1951. Hikoki Publications, Manchester 2008. ISBN: 9-781902-109046.
Gordon, Yefim; Rigmant, Vladimir. Tupolev Tu-28 Badger: Verssatile Soviet Long-Range Bomber. Ian Allan Publishing, Hinckley 2004. ISBN 1-85780-177-6.
ruslet.webnode.cz
www.sinodefence.com
www.airforceworld.com
URL : https://www.valka.cz/Si-an-H-6-t44565#545672 Verze : 0
commons.wikimedia.org

Si-an H-6 - Z vnějšku byly H-6 a H-6A naprosto shodné, takže těžko říci, co je tento muzeální kousek zač.

Z vnějšku byly H-6 a H-6A naprosto shodné, takže těžko říci, co je tento muzeální kousek zač.
URL : https://www.valka.cz/Si-an-H-6-t44565#545673 Verze : 0
commons.wikimedia.org

Si-an H-6 -


URL : https://www.valka.cz/Si-an-H-6-t44565#545675 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více