Mikojan-Gurevič MiG-17PF [kód NATO: Fresco-D]

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 32.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 458 příspěvků vloženo, 930 editováno a 397 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Mikojan-Gurevič MiG-17PF [kód NATO: Fresco-D]

Mikoyan-Gurevich MiG-17PF / Микоян-Гуревич МиГ-17ПФ

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Mikojan-Gurevič MiG-17PF Mikoyan-Gurevich MiG-17PF
    Originální název:
    Original Name:
    Микоян-Гуревич МиГ-17ПФ
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1954-DD.MM.1955 Gorkovský letecký závod č. 21 Ordžonikidzeho, Gorkij /
    DD.MM.1955-DD.MM.1956 Tbiliský letecký závod č. 31 G. Dimitrova, Tbilisi /
    DD.MM.1959-DD.MM.1960 Wytwórnia Sprzętu Komunikacyjnego nr 1, Mielec /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1954-DD.MM.1960
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    798:
    Zavod 21: 338
    Zavod 31: 280
    WSK: 130 Lim-5P
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    08.08.1952
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    4151 kg 9151 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    5620 kg 12390 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    6552 kg 14445 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    9,63 m 31ft 7,12in
    Délka:
    Length:
    11,36 m 37ft 3,24in
    Výška:
    Height:
    3,80 m 12ft 5,61in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    22,60 m2 243.26 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    248,7 kg/m2 50.94 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    jednoproudový turbojet
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Klimov VK-1F o tahu 22,5 kN / 33,8 kN s přídavným spalováním Klimov VK-1F, thrust 5046 lb / 7423 lb with afterburner
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    1415 l
    2x 400 nebo 600 l přídavná nádrž
    311 Imp gal / 374 US gal
    2x 88 or 132 Imp gal (106 or 159 US gal) drop tank
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    1123 km/h v 5000 m 697.8 mph in 16404 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    55 m/s 10826.8 ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    4,5 min do 10000 m 4,5 min to 32808 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    14450 m 47408 ft
    Dolet:
    Range:
    1100 km 683.5 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    1730 km 1075 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2-3x kanon NR-23 ráže 23 mm, 80-100 nábojů každý, nebo
    1x kanon N-37D ráže 37 mm, 40 nábojů a
    2x kanon NR-23 ráže 23 mm, 80 nábojů každý


    2x 100kg nebo 250kg puma
    2-3x 23 mm NR-23 cannon, 80-100 rounds each, or
    1x 37 mm N-37D cannon, 40 rounds and
    2x 23 mm NR-23 cannon, 80 rounds each


    2x 221 lb or 551 lb bomb
    Uživatelské státy:
    User States:




















    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-17: The Soviet Union's Jet Fighter of the Fifties. Midland Publishing, Hinckley 2002. ISBN 1-85780-107-1.
    Якубович, Николай. Первые сверхзвуковые истребители Миг-17 и МеГ-19. Яуза, Москва 2014. ISBN 978-5-699-70410-1.
    Vraný, Jiří; Hurt, Zdeněk. Ilustrovaná historie letectví, Mikojan MiG 17/Hawker Hurricane Mk.I./Spad VII, XII, XIII. Naše vojsko, Praha 1989. ISBN 80-206-0125-2.
    ruslet.webnode.cz
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/44624#197668Verze : 1
    MOD
    Avatar
    Přikládám fotografie ze služby u 11. slp:
    HF-18 z r. 1956 od 1. letky (VL kpt. Klempíř)
    1015 z r. 1959


    MiGy 17PF se "vrátily" v r. 1967 do Žatce "podruhé" (po zrušení 7. slp) k 11. slp ke 4. provozní skupině pro 4. letku jako prostředek proti NLC. Na podzim r. 1969 jich bylo ve stavu 14.
    V září t.r. vyřazeny

    Letový snímek z r. 1959 (v pozdějším období byl používán modernější ident. systém - neměl antenu SRO na hřbetě trupu, ale na spodní straně křídla u konc. oblouků.


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/44624#175248Verze : 0
    Avatar
    Ďalší záber na MiG - 17 PF HF - 18 na stojánke .....

    MiG - 17 PF HF - 18 a HF - 13 © ZÁPISNÍK 1964
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/44624#228027Verze : 0
    Avatar
    Informácie o jednotlivých lietadlách v službách ČSĽA sa nachádzajú v sekcii MiG-17PF.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/44624#228085Verze : 0
    MOD