Dornier Do 28

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 32.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 496 příspěvků vloženo, 1165 editováno a 490 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Dornier Do 28

Přehled verzí

    Avatar

    Dornier Do 28 - přehled verzí


    Do 28 A - prototyp, dvoumotorový dopravní letoun odvozený od Do 27, motory Lycoming O-380
    Do 28 A-1 - osmimístná sériová varianta, větší rozpětí, motory Lycoming O-540; 60 ks
    Do 28 B-1 - prodloužená příď, věší směrovka, motory IO-540-A; 60 ks
    Do 28 B-2 - nejméně jeden stroj dodaný s motory vybavenými turbokompresorem


    Do 28 D - v podstatě nový letoun, zachována křídla a uložení motorů, úplně nový hranatý trup; 6 ks
    Do 28 D-1 Skyservant - čtrnáctimístná sériová varianta, prodloužené křídlo, motory Lycoming IGSO-540; 54 ks?
    Do 28 D-1/S - varianta umožňující přepravu VIP a letecké snímkování; 4 konverze
    Do 28 D-2 Skyservant - zvětšený vnitřní prostor, vyšší vzletová hmotnost a další úpravy; 172 ks
    Do 28 D-5X - prototyp turbovrtulové varianty, motory Lycoming LTP101-600
    Do 28 TNT - D-2 použitý k testům nového křídla (Tragflügel Neuer Technologie) pro Do 228
    Do 28 G.92 - konverze s turbovrtulovými motory Walter M601; 7 ks
    Do 128-2 - modernizace Do 28 D-2, pouze drobné rozdíly; cca 20 ks
    Do 128-6 - turbovrtulová varianta s motory Pratt & Whitney Canada PT6A-110; 21 ks?
    Do 128-6MPA - konverze pro námořní hlídkování, 3 ks


    Fashionably Old Fashioned: Dornier's Versatile Skyservant, Air International 1979/01.
    http://www.airvectors.net/avdojet.html
    http://www.ais.org/~schnars/aero/do28.htm
    www.airliners.net
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/45015#523803Verze : 1
    MOD