Boeing KC-97G Stratotanker

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 547 příspěvků vloženo, 2220 editováno a 542 zmoderováno. Statistiky
22.9.2018 - Praha - Sraz k 20. narozeninam valka.cz | Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Boeing KC-97G Stratotanker

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Boeing KC-97G Stratotanker Boeing KC-97G Stratotanker
    Originální název:
    Original Name:
    Boeing KC-97G Stratotanker
    Kategorie:
    Category:
    tankovací letoun tanker aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1953-DD.MM.195R Boeing Airplane Co., Seattle, Washington
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1953-DD.MM.195R
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    592
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    4
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    37421 kg 82500 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    79379 kg 175000 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    43.05 m 141ft 3in
    Délka:
    Length:
    35.79 m 117ft 5in
    Výška:
    Height:
    11.66 m 38ft 3in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    164.35 m2 1769 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    4
    Typ:
    Type:
    Pratt & Whitney R-4360-35C o výkonu 2610 kW
    čtyřlistá kovová vrtule
    Pratt & Whitney R-4360-35C, power 3500 hp
    four-blade metal propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    603.5 km/h v ? m 375 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    50 min do 6096 m 50 min to 20000 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    9205 m 30200 ft
    Dolet:
    Range:
    6920.2 km 4300 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    - -
    Uživatelské státy:
    User States:


    Poznámka:
    Note:
    KC-97G používal stejné motory, Pratt & Whitney R-4360-59B, jako předcházející verze KC-97F. Byly na něm ale provedeny menší úpravy, které umožňovaly jeho použití jako transportního letounu bez nutnosti vyjmout z kabiny zařízení pro tankování za letu. KC-97G byl schopen přepravovat 96 vojáků nebo 69 nosítek. Díky tomu se tato verze stala nejpoužívanější a nejpočetnější, dokud nebyla v roce 1956 na výrobních linkách nahrazena KC-135A. V průběhu výroby došlo k několika dalším úpravám, jako k zrušení prostoru radisty poté, co bylo zavedeno automatizované vybavení, a výrobní bloky 90 až 140 dostaly 2650l pomocné nádrže z B-50D. In-flight refueling tanker/transport aircraft
    Zdroje:
    Sources:
    Bowers, Peter M.: Boeing Aircraft since 1916. Naval Institute Press, Annapolis 1989. ISBN 0-85177-804-6
    http://www.aero-web.org/specs/boeing/kc-97g.htm
    http://www.aerofiles.com/_boe2.html
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/45244#285019Verze : 0
    MOD