Curtiss P-36B

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 3.346,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 459 příspěvků vloženo, 1281 editováno a 443 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Curtiss P-36B

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Curtiss P-36B Curtiss P-36B
    Originální název:
    Original Name:
    Curtiss P-36B
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1938-DD.MM.1938 Curtiss-Wright Corp., Buffalo, New York
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1938-DD.MM.1938
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1 (Ser. No. 38-020)
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.11.1938
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    2084 kg 4594 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    2722 kg 6000 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    11,380 m 37ft 4in
    Délka:
    Length:
    8,690 m 28ft 6in
    Výška:
    Height:
    2,900 m 9ft 6in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    21.92 m2 236 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    124,179 kg/m2 25.43 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Pratt & Whitney R-1830-25 Twin Wasp vzduchem chlazený dvouhvězdicový čtrnáctiválec o vzletovém výkonu 820 kW.
    Vrtule trojlistá Hamilton-Standard s konstantními otáčkami.
    Pratt & Whitney R-1830-25 Twin Wasp fourteen-cylinder air-cooled two-row radial engine rated at 1,100 hp for take-off,
    driving a three-bladed constant-speed Hamilton-Standard propeller.
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    503.7 km/h v 3048 m 313 mph in 10000 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do 0 m min to ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    ? m ? ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    1x pevný kulomet Browning ráže 12,7 mm s 200 náboji
    1x pevný kulomet Browning ráže 7,62 mm s 500 náboji (oba nad motorem)
    One fixed forward-firing 0.5 inch Colt-Browning MG-53 right above the engine 200 rounds and
    one fixed forward-firing 0.3 inch Colt-Browning AM-M2 left of the engine 500 rounds.
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    Letoun upraven z ze sériového P-36A, jediné co se mi podařilo zjistit,
    že se jednalo o zástavbu výkonnějšího motoru (Wiliam Green zmiňuje možnost vybavení sedadla
    pancéřovou deskou) testován byl od listopadu 1938, později byl upraven opět na provedení
    P-36A
    -
    Zdroje:
    Sources:
    Peter M Bowers:"Curtiss Aircraft, 1907-1947";Naval Institute Press rok 1979
    Aircraft in Profile No. 80: "The Curtiss Hawk 75"Profile Publications, Ltd. rok 1966
    William Green:"War Planes of the Second World War - Fighters díl 4." Doubleday rok 1961
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/45484#177440Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Fotografie a barevné schéma pohled z boku ze serveru www.airwar.ru




    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/45484#177784Verze : 0
    MOD