Kvůli neúspěchu dodávky typu Letov Š-328F se továrna Letov snažila nový letoun prodat československému letectvu. Postavila tedy ještě jeden letoun Š-328F s jediným rozdílem spočívajícím v zástavbě nové řadové motorové jednotky Avia Vr-36. Z důvodu instalace této motorové jednotky byl letoun vybaven novou přídí. Tato byla postavena na základě motorové přepážky umístěné na úrovni náběžné hrany spodního křídla. Na této přepážce bylo zavěšeno upravené kované motorové lože převzaté z letounu Š-16. Kapotáž motoru byla na čele zakončena vodním chladičem.
První vzlet letounu Š-328 byl proveden 8. září 1933 a oba letouny (Š-326F a Š-326M) byly následně předány do VTLÚ kde byly dlouhodobě zkoušeny až do roku 1934 kdy byly vráceny zpět do továrny Letov. Na základě provedených zkoušek definovalo MNO nové požadavky na Š-328, který měl nyní plnit nejen roli průzkumného,pozorovacího a bombardovacího letounu ale i roli těžkého stíhacího letounu. Tyto požadavky byly následně zapracovány do typu Š-328FM.
První vzlet letounu Š-328 byl proveden 8. září 1933 a oba letouny (Š-326F a Š-326M) byly následně předány do VTLÚ kde byly dlouhodobě zkoušeny až do roku 1934 kdy byly vráceny zpět do továrny Letov. Na základě provedených zkoušek definovalo MNO nové požadavky na Š-328, který měl nyní plnit nejen roli průzkumného,pozorovacího a bombardovacího letounu ale i roli těžkého stíhacího letounu. Tyto požadavky byly následně zapracovány do typu Š-328FM.