BA-11 / BA-11D
Návrh vozidla vzniká v Moskevském závodě roku 1939. Výroba prototypu je ale zajišťována v leningradském Ižorském závodě.
Vozidlo je montováno na podvozek nákladního automobilu ZIS-6. Dále je do vozidla dodáván silnější motor ZIS-16
Výzbroj je rozložena podobně jako u řady BA-3 až BA-10. 45mm kanon s kulometem ve věži, další kulomet byl instalován v korbě.
Ve vozidle byla použita radiostanice 71-TK-1
Výroba probíhala v roce 1939 a snad ještě roku 1940.
Na základě BA-11 byla vyvinuta varianta BA-11D s dieselovým motorem ZIS-D7
Výroba probíhala v roce 1940 v omezené sérii.
BA-11 (BA-11D)
Osádka:4
Hmotnost:8,13 t (8,65 t)
Rozměry
-délka:5,29 m
-šířka:2,39 m
-výška:2,49 m
Výzbroj
-kanon ráže 45 mm
-munice:114 granátů
-2x kulomet DT ráže 7,62 mm
-munice:3000 nábojů
Pancéřování
trupu
-čelo:13 mm
-boky, záď:10 mm
věže
-čelo:13 mm
-boky, záď:10 mm
Motor
-ZIS-16 (ZIS-D7)
-max. rychlost:62 km/h (50 km/h)
-zásoba PHM: 150 l
Dojezd
-silnice:320 km (420 km)
-terén:180 km (320 km)
Překážky
-stoupání:22°
-brodění:0,65 m
-příkop:0.5 m
Zdroj: I. Pejčoch, S. Spurný- Obrněná technika 4
Návrh vozidla vzniká v Moskevském závodě roku 1939. Výroba prototypu je ale zajišťována v leningradském Ižorském závodě.
Vozidlo je montováno na podvozek nákladního automobilu ZIS-6. Dále je do vozidla dodáván silnější motor ZIS-16
Výzbroj je rozložena podobně jako u řady BA-3 až BA-10. 45mm kanon s kulometem ve věži, další kulomet byl instalován v korbě.
Ve vozidle byla použita radiostanice 71-TK-1
Výroba probíhala v roce 1939 a snad ještě roku 1940.
Na základě BA-11 byla vyvinuta varianta BA-11D s dieselovým motorem ZIS-D7
Výroba probíhala v roce 1940 v omezené sérii.
BA-11 (BA-11D)
Osádka:4
Hmotnost:8,13 t (8,65 t)
Rozměry
-délka:5,29 m
-šířka:2,39 m
-výška:2,49 m
Výzbroj
-kanon ráže 45 mm
-munice:114 granátů
-2x kulomet DT ráže 7,62 mm
-munice:3000 nábojů
Pancéřování
trupu
-čelo:13 mm
-boky, záď:10 mm
věže
-čelo:13 mm
-boky, záď:10 mm
Motor
-ZIS-16 (ZIS-D7)
-max. rychlost:62 km/h (50 km/h)
-zásoba PHM: 150 l
Dojezd
-silnice:320 km (420 km)
-terén:180 km (320 km)
Překážky
-stoupání:22°
-brodění:0,65 m
-příkop:0.5 m
Zdroj: I. Pejčoch, S. Spurný- Obrněná technika 4