Kawaniši K6K1 11-Ši

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 397 příspěvků vloženo, 1813 editováno a 2919 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Kawaniši K6K1 11-Ši

Kawanishi K6K1 11-Shi / 川西 十一試水上中間練習機 [K6K1]

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Kawaniši K6K1 11-Ši Kawanishi K6K1 11-Shi
    Originální název:
    Original Name:
    川西 十一試水上中間練習機 [K6K1]
    Kategorie:
    Category:
    cvičný letoun trainer aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1938-DD.MM.1938 Kawanishi Aircrafts, Ltd., Naruo /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1937-DD.MM.1938
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    3
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    30.05.1938
    Osádka:
    Crew:
    2
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    plováky floats
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    1300 kg 2866 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    1800 kg 3968 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    12,200 m 40ft 0,31in
    Délka:
    Length:
    9,300 m 30ft 6,13in
    Výška:
    Height:
    4,000 m 13ft 1,47in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    30,00 m2 322.92 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    60,00 kg/m2 12.29 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Nakadžima Kotobuki 2 Kai 1 o vzletovém výkonu 427 kW (580 k) a 463 kW (630 k) v h= 1 500 m.
    Vrtule dvoulistá, kovová nestavitelná o průměru 2 950 mm.
    Nakajima Kotobuki 2 Kai 1 nine-cylinder air-cooled radial, rated at 572 hp for take-off and 621 hp at 4,921 ft,
    driving a two-blade metal fixed pitch propeller of the diameter 9ft 8in.
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    232 km/h v 0 m 144.2 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    130 km/h v 1500 m 80.8 mph in 4921 ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    11,00 min do 3000 m 11,00 min to 9843 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    4200 m 13780 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    1x pohyblivý kulomet typ 89 model 1 ráže 7,7 mm One flexible rear-firing 0.303 inch Type 89 Model 1 machine-gun for gunner
    Uživatelské státy:
    User States:
    Japonsko Japan
    Poznámka:
    Note:
    试水上中间练习机 - Experimentální námořní plovákový letoun 11-Ši


    Letová vytrvalost: 6 h


    - Letoun se zúčastnil soutěže na základě specifikací námořního letectva 11-Shi z roku 1937, těmito specifikacemi námořnictvo požadovalo plovákový cvičný letoun poháněný jedním nebo dvěma motory.
    Soutěže se K6K1 zúčastnil společně s letouny továrny Mitsubishi K6M1 a K7M1 a továrny Watanabe K6W1.
    Nakonec nebyl vybrán žádný letoun a Kaigun Koku Hombu soutěž zrušilo.
    试水上中间练习机 - Navy Experimental 11-Shi Advanced Trainer Seaplane


    Endurance: 6 hours
    Zdroje:
    Sources:
    Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press, London, 1990, ISBN: 1-155750-563-2
    http://www.samoloty.ow.pl/str003m2.htm
    www.modelbud.pl - obrázek
    archiv autora







    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/50109#193077Verze : 1
    MOD