Jokošo Ro-Go Ko-Gata - H

Jokosho Ro-Go Ko-Gata - H / 海軍 横廠式ロ号甲型水上偵察機(ヒ式)
     
Název:
Name:
Jokošo Ro-Go Ko-Gata - H Yokosho Ro-Go Ko-Gata - H
Originální název:
Original Name:
海軍 横廠式ロ号甲型水上偵察機(ヒ式)
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1918-DD.MM.1921 Yokosuka Naval Arsenal, Yokosuka /
DD.MM.1920-DD.MM.1924 Aichi Watch and Electric Machinery, Ltd., Nagoya /
DD.MM.1920-DD.MM.1924 Nakajima Aircraft Factory, Ota /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1918-DD.MM.1924
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
Yokosho - 32 (typ S i H)
Aichi - 80
Nakajima - 106
total - 218
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1918
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
plováky floats
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1070 kg 2359 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1628 kg 3589 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
15,692 m 51ft 5,79in
Délka:
Length:
10,160 m 33ft 4in
Výška:
Height:
3,666 m 12ft 0,33in
Plocha křídla:
Wing Area:
48,22 m2 519.052 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
33,762 kg/m2 6.92 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Micubiši typ Hi (Hispano-Suiza E) kapalinou chlazený vidlicový osmiválec o výkonu 162 kW (220 k).
Vrtule dřevěná dvoulistá nestavitelná o průměru 2 832 mm
Mitsubishi Type Hi (Hispano-Suiza E) eight-cylinder vee water-cooled engine rated at 217 hp for take-off,
driving a two-blade wooden fixed-pitch propeller of the diameter 9ft 3,5in.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
155.7 km/h v 0 m 96,72 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
130 km/h v 500 m 80.8 mph in 1640 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
4,0 min do 500 m 4,0 min to 1640 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
778 km 483.4 mi
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý kulomet ráže 7,7 mm
One flexible 0.303 machine-gun in dorsal position.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Letová vytrvalost: 5,0 h
Jokošo byla používaná zkratka pro označoní jokosuckého námořního arzenálu.
Průzkoumný plovákový letoun navrhl tehdejší konstruktér Jokošo por. ing. Čukuhej Nakadžima. V roce 1918 vzlétl, ale byl poháněn motorem Salmson M-9 a nesl označení Jokošo Ro-Go Ko-Gata S, později byl motor zaměněn za výkonnější Hispano, stavěný licenčně továrnou Micubiši.
Endurance: 5 hours
Yokosho was an acronym standing for Yokosuka Kaigun Ko-Sho (Yokosuka Naval Arsenal.
In 1917, Chikuhei Nakajima, chief designer of the Yokosuka Arsenal aircraft factory designed a new reconnaissance floatplane, with a prototype of the new design.
Zdroje:
Sources:
Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press, London, 1990, ISBN: 1-155750-563-2
Famous Airplanes of the World, Imperial Japanese Navy Reconnaissance, No. 47, Bunrin-Do Co. Ltd., 1994/7, ISBN4-89319-044-X
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, 2000, ISBN: 83-86776-50-1
www.modelbud.pl - obrázek
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Jokoso-Ro-Go-Ko-Gata-H-t50144#193214 Verze : 0
Fotografie a obrázek - zdroj uveden výše
Jokošo Ro-Go Ko-Gata - H -


Jokošo Ro-Go Ko-Gata - H -


Jokošo Ro-Go Ko-Gata - H -


URL : https://www.valka.cz/Jokoso-Ro-Go-Ko-Gata-H-t50144#193221 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více