AM-35
Piestový motor AM-35 skonštruoval A.A.Mikulin (А.А.Микулин) na báze motora M-34FRN (М-34ФРН) v rokoch 1938-39. Namontovaný bol na lietadle Iljušin BŠ-2 (Ильюшин БШ-2), čo bol prototyp slávneho Il-2. Do sériovej výroby nebol prijatý.
Sériovo sa však vyrábala modifikácia AM-35A, ktorý bol pohonnou jednotkou stíhacích lietadiel MiG-1 a MiG-3. Od roku 1940 bol tento motor montovaný aj na bombardér TB-7/Pe-8.
TTD
AM-35
zdvihový objem (l): 46,66
kompresný pomer: 7,0:1
hmotnosť motora (kg): 830
vzletový režim:
- výkon: 1007 kW (1350 k)
pri otáčkach (ot/min) : 2050
nominálny režim:
- výkon:
pri zemi: 843 kW (1130 k)
vo výške: 895 kW (1200 k)
zdroje:
www.airwar.ru
Piestový motor AM-35 skonštruoval A.A.Mikulin (А.А.Микулин) na báze motora M-34FRN (М-34ФРН) v rokoch 1938-39. Namontovaný bol na lietadle Iljušin BŠ-2 (Ильюшин БШ-2), čo bol prototyp slávneho Il-2. Do sériovej výroby nebol prijatý.
Sériovo sa však vyrábala modifikácia AM-35A, ktorý bol pohonnou jednotkou stíhacích lietadiel MiG-1 a MiG-3. Od roku 1940 bol tento motor montovaný aj na bombardér TB-7/Pe-8.
TTD
AM-35
zdvihový objem (l): 46,66
kompresný pomer: 7,0:1
hmotnosť motora (kg): 830
vzletový režim:
- výkon: 1007 kW (1350 k)
pri otáčkach (ot/min) : 2050
nominálny režim:
- výkon:
pri zemi: 843 kW (1130 k)
vo výške: 895 kW (1200 k)
zdroje:
www.airwar.ru