Dělový obrněný automobil Škoda-Praga L
Základní údaje:
Původní nátěr:
Historie vozu:
Na podzim 1920 továrna Škoda postavila na podvozku nákladního vozu Praga L dělový obrněný automobil.
V červenci 1921 předán armádě k zkouškám.
V září 1925 přestavěn na nákladní automobil.
V roce 1935 rozhodnutím MNO bylo vozidlo zrušeno.
Fotodokumentace:
- viz přílohy
Poznámka:
Těžký obrněný automobil s dělem a kulometnou výzbrojí, používal taktické číslo 15 a měl oficiálně přiděleno vojenské evidenční číslo: NVIII-969. Pro účely fotografování bylo používáno číslo: NVII-762.
Sbírka fotografií Difrologického klubu.
Základní údaje:
armádní označení | Škoda-Praga L |
armádní specifikace | obrněný automobil |
vojenské evidenční číslo (SPZ) | NVII-969, nebo NVII-762 |
jiné identifikační znaky | 15 |
výrobce | Akc. spol., dříve Škodovy závody |
tovární označení | PA Praga |
základní provedení | prototyp |
čsl. evidenční číslo podvozku | - |
datum dodání | 07.1921 |
v službě | 1921-1925 |
přestavby a úpravy | 1920-1921 |
Původní nátěr:
povrch | šedá (?) | armádní odstín |
vnitřek trupu | není znám | - |
Historie vozu:
Na podzim 1920 továrna Škoda postavila na podvozku nákladního vozu Praga L dělový obrněný automobil.
V červenci 1921 předán armádě k zkouškám.
V září 1925 přestavěn na nákladní automobil.
V roce 1935 rozhodnutím MNO bylo vozidlo zrušeno.
Fotodokumentace:
- viz přílohy
Poznámka:
Těžký obrněný automobil s dělem a kulometnou výzbrojí, používal taktické číslo 15 a měl oficiálně přiděleno vojenské evidenční číslo: NVIII-969. Pro účely fotografování bylo používáno číslo: NVII-762.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Sbírka fotografií Difrologického klubu.