Armstrong Whitworth Siskin Mk.II

     
Název:
Name:
Armstrong Whitworth Siskin Mk.II Armstrong Whitworth Siskin Mk.II
Originální název:
Original Name:
Armstrong Whitworth Siskin Mk.II
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1922-DD.MM.1923 Sir W.G. Armstrong Whitworth Aircraft Ltd., Coventry /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1922-DD.MM.1923
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1922
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1021 kg 2250 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
8.64 m 28ft 4in
Délka:
Length:
6.55 m 21ft 6in
Výška:
Height:
2.9 m 9ft 6in
Plocha křídla:
Wing Area:
23.5 m2 253 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Armstrong Siddeley Jaguar I o výkonu 252 kW
dvoulistá dřevěná vrtule
Armstrong Siddeley Jaguar I,power 325 hp
two-blade wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
238.2 km/h v 0 m 148 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
6.4 m/s 1250 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
8 min do 3048 m 8 min to 10000 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
? ?
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Letoun vznikl pokračováním vývoje S.R.2 Siskin
letoun měl kostru trupu z ocelových trubek, konstrukce křídla zůstávala dřevěná
Nejprve byl postaven dvojmístný prototyp - v roce 1922
s civilní imatrikulací G-EBEU se zúčastnil leteckých závodů King´s Cup Air Race
Jednomístný stíhací letoun byl z dvojmístného stroje konvertován o rok později
druhý prototyp měl imatrikulaci G-EBHY
-
Zdroje:
Sources:
Tapper, Oliver. Armstrong Whitworth Aircraft since 1913 Putnam Aeronautical Books, London 1988. ISBN 0-85177-826-7.
Green, William, Swanborough, Gordon. Encyklopedie stíhacích letounů. Svojtka & Co., Praha 2002. ISBN 80-7237-341-2.
Lumsden, Alec, Thetford, Owen. On Silver Wings: RAF Biplane Fighters Between the Wars. Osprey Publishing 1993. ISBN 1-85532-374-5.
Air Enthusiast 1972/02
www.britishaircraft.co.uk
www.aviastar.org
URL : https://www.valka.cz/Armstrong-Whitworth-Siskin-Mk-II-t60214#217112 Verze : 0
Druhý prototyp v roce 1923 vyhrál King´s Cup Air Race
Armstrong Whitworth Siskin Mk.II -


URL : https://www.valka.cz/Armstrong-Whitworth-Siskin-Mk-II-t60214#217113 Verze : 0
náčrt
Armstrong Whitworth Siskin Mk.II -


URL : https://www.valka.cz/Armstrong-Whitworth-Siskin-Mk-II-t60214#217114 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více