IVL C.VI 25

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 549 příspěvků vloženo, 2288 editováno a 1539 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

IVL C.VI 25

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    IVL C.VI 25 IVL C.VI 25
    Originální název:
    Original Name:
    IVL C.VI 25
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1925-DD.MM.1925 Ilmailuvoimien Lentokonetehdas, Helsinki
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1925-DD.MM.1925
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    11.06.1925
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    655 kg 1444 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    845 kg 1863 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    9,50 m 31ft 2,01in
    Délka:
    Length:
    6,90 m 22ft 7,64in
    Výška:
    Height:
    2,93 m 9ft 7,34in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    ? m2 ? ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Siemens-Halske Sh.IIIA o výkonu 118 kW/160 k
    čtyřlistá dřevěná vrtule
    Siemens-Halske Sh.IIIA, power 158 hp
    four-bladed wooden propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    210 km/h v ? m 130.5 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    6500 m 21325 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    plánovaná:
    2x kulomet Vickers ráže 7,7 mm
    planned:
    2x .303 in Vickers machine gun
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    Historie: Letoun navazoval na svého předchůdce I.V.L. C.24 a měl stejnou konstrukci. Jen křídlo bylo štíhlejší a vzpěry byly ve tvaru písmeně N (předchozí typ měl vzpěry do V). K pohonu byl opět zvolen nevhodný motor Siemens-Halske Sh 3A a vyskytly se úplně sejné problémy jako u C.24. Navíc byl stroj těžký na příď.
    Letoun byl zničen 17. prosince 1925 po pouhých 21 hodinách strávených ve vzduchu, když mu selhala pohoná jednotka.
    Poté byl celý projekt zrušen.
    -
    Zdroje:
    Sources:
    Z archivů - IVL C.VI 25, L+K 2011/01.
    Green W. - Swanborough G.: Encyklopedie stíhacích letounů, Svojtka & Co. 2002
    http://en.wikipedia.org/wiki/IVL_C.VI.25
    www.k-silmailumuseo.fi
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/60968#219572Verze : 0
    MOD
    Avatar
    slon-76.livejournal.com



    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/60968#503686Verze : 0
    MOD