Tu-154M 1016

Základní data:


Typ letounu: Tu-154M
Sériové číslo: 96A1016
Trupové označení: 1016
Datum dodání: -
Období služby: -
Speciální vybavení, modernizace a úpravy: -



Marking:


Horní plochy: -
Spodní plochy: -
Výsostné znaky letounu na trupu: -
Výsostné znaky letounu na horní straně křídla: -
Výsostné znaky letounu na spodní straně křídla: -
Speciální označení na trupu: -
Speciální označení na horní straně křídla: -
Speciální označení na spodní straně křídla: -
Výroční a příležitostné zbarvení: -



Historie letounu:
- datum výroby: 10.12.1996
- k 27.4.2007 nálet 3.486 hod a 1.848 přistání, zbytek technické životnosti 4 roky, 5.500 hod nebo 2.100 přistání



Poznámka:
predošlé označenie: OK-BYZ


Doplnil Tango, 19.9.2007
URL : https://www.valka.cz/Tu-154M-1016-t61861#222615 Verze : 0
autor: Jiřan (prvá) a Jakub Houdek (druhá)
so súhlasom www.lietadla.com
Tu-154M 1016 - www.lietadla.com

www.lietadla.com
Tu-154M 1016 - www.lietadla.com

www.lietadla.com
URL : https://www.valka.cz/Tu-154M-1016-t61861#222616 Verze : 0
K 27.4.2007 měl 1016 namontovány tyto agregáty:
Motory D-30 KU-154 ser.2
- levý, v.č. 59149012418, datum výroby 31.10.1990, do GO 6.9.2002 po 4.906 hod a 2.530 cyklech, datum montáže 23.9.2002, celkem odpracováno 6.822 hod a 3.694 cyklů.
- pravý , v.č. 59349312444, datum výroby 16.11.1993, datum montáže 4.11.1996, bez GO, celkem odpracováno 3.580 hod a 2.159 cyklů.
- střední, v.č. 59239612435, datum výroby 5.9.1996, datum montáže 14.11.1996, bez GO, celkem odpracováno 3.580 hod a 2.159 cyklů


Spouštěcí motor TA-6A, v.č. 2136A017, datum výroby 20.10.1982, do GO 29.11.1994 po 2.788 hod a 1.700 spouštění, datum montáže 4.12.2001, celkem odpracováno 3.024 hod a 3.391 spouštění.


Zdroj: dokument MO ČR "Odprodej letounů Tu-154M v roce 2007"
URL : https://www.valka.cz/Tu-154M-1016-t61861#231385 Verze : 0
K LO FMO dodán 14.12.1996.
Armádě předán v lednu 1999.


Zdroj: L+L 1/2008
URL : https://www.valka.cz/Tu-154M-1016-t61861#291761 Verze : 0
Tu-154M nad Pardubicemi, rok 2006
Autor: Petr Huňáček alias Tryskáček
www.lkpd.info
Tu-154M 1016 - Autor: Tryskáček
www.lkpd.info

Autor: Tryskáček
www.lkpd.info

Tu-154M 1016 - Autor: Tryskáček
www.lkpd.info

Autor: Tryskáček
www.lkpd.info

URL : https://www.valka.cz/Tu-154M-1016-t61861#341036 Verze : 0
Ještě s označením OK-BYZ. Aerosalon v Praze Ruzyni, 1997. Vlastní foto.
Tu-154M 1016 -


URL : https://www.valka.cz/Tu-154M-1016-t61861#348230 Verze : 0
Za letu s L-159A "5832", kdy se zkoušelo chování letounu v pozici tankujícího letounu.
Tu-154M 1016 - Zdroj: 
L+k 5/2001, foto L. Andraško

Zdroj:
L+k 5/2001, foto L. Andraško

URL : https://www.valka.cz/Tu-154M-1016-t61861#528013 Verze : 0
Letoun je novým přírůstkem leteckého muzea v Kunovicích. Ve Kbelích byl demontován, včetně řady celků u nichž jejichž demontáž výrobce nikdy nepředpokládal a následně v rámci akce "Velký přelet" převezen do muzea v Kunovicích, kde byl znovu sestaven (v době mé návštěvy chyběly již jen motory a části jejich krytů).
Tu-154M 1016 - Foto vlastní

Foto vlastní
URL : https://www.valka.cz/Tu-154M-1016-t61861#603725 Verze : 0
Letoun vyfocený krátce po přistání po letu z výrobního závodu v Samaře v sobotu 14. prosince 1996.
Tu-154M 1016 - Zdroj:
Letectví a kosmonautika, rok 1997, č. 1, s. 2.

Zdroj:
Letectví a kosmonautika, rok 1997, č. 1, s. 2.

Tu-154M 1016 - Zdroj:
Letectví a kosmonautika, rok 1997, č. 1, s. 2.

Zdroj:
Letectví a kosmonautika, rok 1997, č. 1, s. 2.

Tu-154M 1016 - Zdroj:
Letectví a kosmonautika, rok 1997, č. 1, s. 2.

Zdroj:
Letectví a kosmonautika, rok 1997, č. 1, s. 2.

Tu-154M 1016 - Zdroj:
Letectví a kosmonautika, rok 1997, č. 1, s. 2.

Zdroj:
Letectví a kosmonautika, rok 1997, č. 1, s. 2.

Tu-154M 1016 - Zdroj:
Letectví a kosmonautika, rok 1997, č. 1, s. 2.

Zdroj:
Letectví a kosmonautika, rok 1997, č. 1, s. 2.

URL : https://www.valka.cz/Tu-154M-1016-t61861#645382 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více