Automobil VAZ 21011 nebo také Lada 1300 s karosérií typu sedan byl vyráběn od roku 1974 a stal se základem další modernizace typové řady 2101/2102/2103. Z automobilu VAZ 21011 byl odvozen modernizovaný VAZ 2105. Od základního typu VAZ 2101 se VAZ 21011 liší motorem o větším objemu (1293 ccm) s výkonem 49,3 kW. Další úpravy zaznamenala především karoserie a elektrické příslušenství (elektrický ostřikovač, zpětný světlomet apod.). VAZ 2104 vyráběla sovětská automobilka VAZ (Volžskij avtomobilnyj závod) v Togliatti od roku 1974.
Technické údaje:
Motor: zážehový čtyřdobý řadový karburátorový čtyřválec VAZ 21011 s rozvodem OHC
Zdvihový objem: 1293 ccm
Vrtání: 79 mm
Zdvih: 66 mm
Největší výkon: 49,3 kW (67 k) při 5600 ot/min
Největší točivý moment: 94,2 Nm při 3500 ot/min
Stupeň komprese: 8,5:1
Spojka: suchá jednokotoučová s talířovou pružinou s kapalinovým ovládáním
Převodovka: čtyřstupňová
Podvozek: bezrámová konstrukce s pomocnými nosníky
Zavěšení předních kol: nezávislé na závěsných ramenech s vinutými pružinami, kapalinovými tlumiči a příčným zkrutným stabilizátorem
Zavěšení zadních kol: tuhá náprava spojená s karosérií dvěma páry podélných tyčí, s vinutými pružinami, příčnou tyčí a teleskopickými tlumiči
Tlumiče pérování: kapalinové teleskopické dvojčinné
Přední brzdy: kotoučové
Zadní brzdy: bubnové
Délka: 4043 mm
Šířka: 1611 mm
Výška: 1382 mm
Rozvor: 2424 mm
Rozchod vpředu/vzadu: 1349/1305 mm
Světlá výška: 170 mm
Rozměry pneumatik: 155R13
Pohotovostní hmotnost: 955 kg
Užitečná hmotnost: 400 kg
Celková hmotnost: 1355 kg
Spotřeba: 8,2 l/100km
Maximální rychlost: 143 km/h
Zrychlení 0 až 100 km/h: 18 s
Zdroj: www.tuning.cz, Vladislav Tůma: Opravy a údržba automobilů VAZ 2101 až 2106, SNTL 1976
Technické údaje:
Motor: zážehový čtyřdobý řadový karburátorový čtyřválec VAZ 21011 s rozvodem OHC
Zdvihový objem: 1293 ccm
Vrtání: 79 mm
Zdvih: 66 mm
Největší výkon: 49,3 kW (67 k) při 5600 ot/min
Největší točivý moment: 94,2 Nm při 3500 ot/min
Stupeň komprese: 8,5:1
Spojka: suchá jednokotoučová s talířovou pružinou s kapalinovým ovládáním
Převodovka: čtyřstupňová
Podvozek: bezrámová konstrukce s pomocnými nosníky
Zavěšení předních kol: nezávislé na závěsných ramenech s vinutými pružinami, kapalinovými tlumiči a příčným zkrutným stabilizátorem
Zavěšení zadních kol: tuhá náprava spojená s karosérií dvěma páry podélných tyčí, s vinutými pružinami, příčnou tyčí a teleskopickými tlumiči
Tlumiče pérování: kapalinové teleskopické dvojčinné
Přední brzdy: kotoučové
Zadní brzdy: bubnové
Délka: 4043 mm
Šířka: 1611 mm
Výška: 1382 mm
Rozvor: 2424 mm
Rozchod vpředu/vzadu: 1349/1305 mm
Světlá výška: 170 mm
Rozměry pneumatik: 155R13
Pohotovostní hmotnost: 955 kg
Užitečná hmotnost: 400 kg
Celková hmotnost: 1355 kg
Spotřeba: 8,2 l/100km
Maximální rychlost: 143 km/h
Zrychlení 0 až 100 km/h: 18 s
Zdroj: www.tuning.cz, Vladislav Tůma: Opravy a údržba automobilů VAZ 2101 až 2106, SNTL 1976
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |