Nieuport-Delage NiD.622 C.1

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 378 příspěvků vloženo, 1939 editováno a 275 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Nieuport-Delage NiD.622 C.1

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Nieuport-Delage NiD.622 C.1 Nieuport-Delage NiD.622 C.1
    Originální název:
    Original Name:
    Nieuport-Delage NiD.622 C.1
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.09.1930-DD.MM.1932 Société anonyme Nieuport-Astra, Issy-les-Moulineaux /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.09.1930-DD.MM.1932
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    350
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.1930
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    1378 kg 3038 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    1837 kg 4050 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    1900 kg 4189 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    12,00 m 39ft 4,43in
    Délka:
    Length:
    7,64 m 25ft 0,79in
    Výška:
    Height:
    3,00 m 9ft 10,11in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    28,95 m2 311.62 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    63,45 kg/m2 13 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Hispano-Suiza 12Hb o výkonu 373 kW
    dvoulistá dřevěná vrtule
    Hispano-Suiza 12Hb, power 507 hp
    two-bladed wooden propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    270 km/h v ? m 167.8 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    251 km/h v ? m 156 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    23 min do 6000 m 23 min to 19685 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    8200 m 26903 ft
    Dolet:
    Range:
    900 km 559.2 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x pevný kulomet Vickers K ráže 7,7 mm nad motorem 2x machine guns Vickers K cal. 0.303 in over engine
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    V první linii sloužili do roku 1937 u Armée de l´Air a u Aéronautique Navale do roku 1938.


    Podle 3) je plocha křídla 27,41 m2.


    dne 09.09.2008 doplnil a upravil moderátor Vláďa


    Edit: Janko PALIGA-šablóna, doplnenie
    -
    Zdroje:
    Sources:
    1) http://www.aviafrance.com/669.htm
    2) www.hydroretro.net
    3) http://www.airwar.ru/enc/fww1/nid62.html
    archiv autora





    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/6436#14866Verze : 0
    MOD