Focke-Wulf Fw 58 C

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 403 příspěvků vloženo, 2107 editováno a 266 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Focke-Wulf Fw 58 C

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Focke-Wulf Fw 58 C-1 Focke-Wulf Fw 58 C-1
    Originální název:
    Original Name:
    Focke-Wulf Fw 58 C-1
    Kategorie:
    Category:
    dopravní letoun passenger aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1937-DD.MM.19RR Focke-Wulf Flugzeugbau AG, Bremen /
    DD.MM.193R-DD.MM.19RR Gerhard-Fieseler-Werke GmbH, Kassel /
    DD.MM.193R-DD.MM.19RR Gothaer Waggonfabrik AG, Gotha /
    DD.MM.193R-DD.MM.19RR Mühlenbau und Industrie AG, Braunschweig /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1937-DD.MM.1942
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    Fw 58 C-0:
    - Focke-Wulf: 6


    Fw 58 C-1:
    - Focke-Wulf: 34


    Fw 58 C-2:
    - Focke-Wulf: 81
    - Fieseler: 120
    - Gotha: 155
    - MIAG: 157
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.1935 (prototyp / prototype Fw 58 V1)
    Osádka:
    Crew:
    2+6
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    2200 kg 4850 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    3200 kg 7055 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    21,00 m 68ft 10,76in
    Délka:
    Length:
    14,00 m 45ft 11,17in
    Výška:
    Height:
    3,90 m 12ft 9,53in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    47 m2 505.9 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Argus As 10 C
    - invertní vidlicový
    - počet válců: 8
    - vzletový výkon: 177 kW (240 PS)
    Argus As 10 C
    - inverted V-design
    - number of cylinders: 8
    - take-off power output: 237 hp
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    340 l 75 Imp gal / 90 US gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    260 km/h v 0 m 162 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    240 km/h v ? m 149 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    4,67 m/s 919.3 ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    3,8 min do 1000 m 3,8 min to 3281 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    5400 m 17717 ft
    Dolet:
    Range:
    800 km 497 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    - -
    Uživatelské státy:
    User States:
    Fw 58 C:






    Fw 58 C:






    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    Hanák, Miroslav. Focke Wulf Fw-58 "Weihe", Aero Plastic Kits Revue 51-52.
    Nowarra, Heinz J. Die deutsche Luftrüstung 1933-1945, Band 2: Flugzeugtypen Erla-Heinkel. Bernard & Graefe Verlag, Koblenz 1993. ISBN 3-7637-5466-0.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/6488#14957Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Slovenský Focke-Wulf Fw 58 C-2 Weihe, který sloužil u Letecké dopravní skupiny na letišti Vajnory. W.Nr. 3100 měl imatrikulaci OK-TRE, zbarvení představovala světle šedá s modrými šípy a nápisem Prešov.

    Pozn. buko1:
    Podľa článku v ATM 08/2007 "Kořistní letouny", autor Jan Máče nešlo v prípade W. Nr. 3100 o Fw 58 C-2, ale o civilnú verziu Fw 58 KL. Toto lietadlo (spolu s druhým W. Nr. 3101) pôvodne patrilo Lufthanse a v roku 1942 bolo predané Slovenskej leteckej spoločnosti, ktorá obe lietadlá (OK-TRE a OK-HLM) nasadzovala na lety do Viedne a do Prešova (s medzipristátím na letisku Tri Duby). V roku 1944 oba stroje (z dôvodu ukončenia civilnej letovej činnosti na Slovensku z dôvodu hrozby stíhačov 15. leteckej armády USA) prevzala armáda. OK-TRE havaroval v júli (červenec) 1944 a oprava nebola nikdy dokončená. OK-HLM po začatí povstania bol preletený rotníkom Jakabom z Bratislavy na Tri Duby, ale 31.08.1944 bol zničený pri nemeckom nálete.


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/6488#413548Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Focke-Wulf Fw 58 C německé Luftwaffe pojíždí ke vzletu na letišti v Bulharsku, 1941.

    (Bundesarchiv)
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/6488#24714Verze : 0
    Avatar
    V Československých barvách

    Zdroj: http://www.consit.cz/sl/images/CD2/big/pl015.jpg



    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/6488#337072Verze : 0
    Avatar
    Letka 41 na základně Poprad používala Fw 58 B v německé kamufláži složené z polí odstínů RLM 70, 71 a 65. Opět zde spatřujeme žluté identifikační pruhy pro rychlé rozpoznaní. Na jednom z těchto strojů odletěl z Popradu do SSSR 4. dubna 1944 mjr. Lisický.


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/6488#414084Verze : 1
    MOD