CZE - Tatra 810-V-1R0R26 13 177 6x6.1R

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 352 příspěvků vloženo, 1945 editováno a 269 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

CZE - Tatra 810-V-1R0R26 13 177 6x6.1R

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Tatra 810-V-1R0R26 13 177 6x6.1R Tatra 810-V-1R0R26 13 177 6x6.1R
    Originální název:
    Original Name:
    Tatra 810-V-1R0R26 13 177 6x6.1R
    Kategorie:
    Category:
    valník cargo bed truck
    Výrobce:
    Producer:
    Tatra, Kopřivnice
    Military Industries Corporation, Al-Chardž [montáž / assembly]
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.2007-DD.12.2009 (AČR / Czech Army)
    DD.MM.2012-DD.MM.2013 (SAE / UAE)
    DD.06.2013-DD.MM.RRRR (Saúdská Arábie / Saudi Arabia)
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    T810-V (valník / cargo bed truck):
    - 530 (AČR)
    - 33 (SAE)
    - 300+ (Saúdská Arábie)


    T810-DO (valník se zdvojeným řízením / cargo bed truck for training):
    - 15
    Prototyp vyroben:
    Prototype Built:
    DD.MM.2005 (R210.12 VV 6x6 M)
    Počet míst k sezení:
    Troop Seating Capacity:
    1 + 2 (+ 16 na korbě / + 16 on the platform)
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Náhon:
    Configuration:
    6x6
    Pohotovostní hmotnost:
    Curb Weight:
    8500 kg 18739 lb
    Užitečné zatížení:
    Payload:
    4500 kg 9921 lb
    Celková hmotnost:
    Gross Vehicle Weight:
    13000 kg 28660 lb
    Přípojná hmotnost:
    Gross Trailer Weight:
    12000 kg 26455 lb
    Celková hmotnost s přívěsem/návěsem:
    Gross Combination Weight:
    25000 kg 55116 lb
    Celková délka:
    Overall Length:
    7490 mm 24ft 7in
    Celková šířka:
    Overall Width:
    2550 mm 8ft 4in
    Celková výška:
    Overall Height:
    3320 mm 10ft 11in
    Světlá výška:
    Ground Clearance:
    430 mm 1ft 5in
    Rozvor:
    Wheelbase:
    3150 mm - 1200 mm 124in - 47in
    Rozchod:
    Track:
    2020 mm - přední náprava
    2100 mm - zadní nápravy
    79.5in - front axle
    83in - rear axles
    Brzdová soustava:
    Braking System:
    vzduchové, dvouokruhové, kotoučové brzdy na všech kolech se samostavy WABCO, ABS


    provozní brzda - dvoukruhová, vzduchová, s posilovačem, účinná na všechna kola náprav;
    nouzová brzda - pružinového typu, účinná na všechna kola zadních náprav;
    parkovací brzda - pružinového typu, účinná na všechna kola zadních náprav;
    pomocná brzda - motorová, výfuková
    pressure-air, dual circuit, disc brakes with ABS


    service brake - dual-circuit pressure-air brakes acting on all wheels;
    emergency brake - spring-type, acting on wheels of the rear axles;
    parking brake - spring-type, acting on wheels of the rear axles;
    auxiliary brake - engine brake, flap type exhaust brake
    Elektrický systém:
    Electrical System:
    nominální napětí: 24 V
    alternátor: 28 V / 100 A
    akumulátory: 2x 12 V / 170 Ah
    nominal voltage: 24 V
    alternator: 28 V / 100 A
    batteries: 2x 12 V / 170 Ah
    Pneumatiky:
    Tyres:
    365/80 R20, jednomontáž na všech nápravách
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Typ:
    Type:
    Renault Dxi7 240-EC01
    - řadový, kapalinou chlazený, přeplňovaný s chlazením plnícího vzduchu, s přímým vstřikem paliva, vznětový
    - počet válců: 6
    - vrtání: 108 mm
    - zdvih: 130 mm
    - objem válců: 7,145 l
    - maximální točivý moment: 920 Nm při 1200 až 1700 ot/min
    - maximální výkon: 177 kW při 2300 ot/min
    Renault Dxi7 240-EC01
    - in-line, liquid cooled, turbocharged and charge-air-cooled direct injection, diesel
    - number of cylinders: 6
    - bore: 4.25 in
    - stroke: 5.12 in
    - swept volume: 436 cu in
    - maximum torque: 679 lb.ft at 1200 to 1700 rpm
    - maximum power output: 237,4 bhp (240,7 PS) at 2300 rpm
    Převodovka:
    Gearbox:
    ZF 6S 1000 T0
    - mechanická, 6+1, manuální, synchronizovaná


    ZF Steyr VG 750
    - přídavná převodovka
    - dvoustupňová sestupná, elektropneumatické řazení za klidu vozidla
    ZF 6S 1000 T0
    - mechanical, 6+1, manual, synchromeshed


    ZF Steyr VG 750
    - transfer box
    - dual speed, electro-pneumatical shifting, with torque divider
    Spojka:
    Clutch:
    SAE2
    - jednokotoučová s centrální pružinou, hydraulicky ovládaná s pneumatickým posilovačem, průměr 395 mm
    SAE2
    - single plate, with diaphragm spring, hydraulic control with pneumatic boobster, 395 mm diameter
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    320 l 70.39 Imp gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Rychlost na silnici:
    Road Speed:
    106 km/h 65.9 mph
    Rychlost v terénu:
    Cross-country Speed:
    ? km/h ? mph
    Spotřeba paliva:
    Fuel Consumption:
    28,51) l/100 km 9.911) mi/Imp gal
    Jízdní dosah po silnici:
    Cruising Range on Road:
    800 km 497.1 mi
    Jízdní dosah v terénu:
    Cross-country Cruising Range:
    ? km ? mi
    Překonávání překážek:
    Obstacles Crossing:
     
    Nájezdový úhel přední/zadní:
    Angle of Approach/Departure:
    37 ° / 38 °
    Svah:
    Gradient:
    452) ° 1002) %
    Boční náklon:
    Side Slope:
    393) ° 873) %
    Překročivost:
    Trench Crossing:
    0,9 m 35,4in
    Výstupnost:
    Vertical Obstacle:
    0,6 m 23,6in
    Brodivost:
    Fording Depth:
    1,2 m 47,2in
    Uživatelské státy:
    User States:




    Poznámka:
    Note:
    (T810-1R0R26 13 177 6x6.1R/322)


    1) na silnici, polní cesty 31 l/100 km, terén 66 l/100 km
    2) svah 45° je pro celkovou hmotnost
    3) boční náklon 39° je pro pohotovostní hmotnost



    valníková plošina:
    - délka: 4,7 m
    - kotevní úchyty v podlaze
    - sezeni pro 16 osob, plachta


    naviják:
    - tažná síla: 78 kN
    - délka lana: 60 m
    - vývod lana dopředu nebo dozadu
    (T810-1R0R26 13 177 6x6.1R/322)


    1) on the road, unpaved roads 9.11 mi/Imp gal, harsh terrain 4.28 mi/Imp gal
    2) gradient of 100 % is for GVW
    3) side slope of 87 % is for CW



    cargo bed:
    - length: 185 in
    - cargo tie downs
    - 16 troop seats, tarpaulin


    winch:
    - pulling force: 78 kN
    - rope length: 60 m
    - front or rear rope output direction
    Zdroje:
    Sources:
    firemní materiály Tatra a.s.


    provedení pro českou armádu

    provedení pro Saúdskou Arábii / Spojené arabské emiráty
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/64910#331937Verze : 2
    MOD
    Avatar
    T810-DO (VPZ 025 80-27) sloužící u Výcvikové základny ve Vyškově, foceno na náměstí ve Vyškově.
    zdroj: vlastní archív




    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/64910#259876Verze : 0
    Avatar
    T810-V (VPZ 026 05-58) zajišťující zázemí při přehlídce v Praze 28. října 2008.

    vlastní foto

    vlastní foto

    vlastní foto

    vlastní foto
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/64910#296586Verze : 0
    MOD
    Avatar
    T810-V ze všech stran
    Přeluč 31.3.2009

    vlastní foto

    vlastní foto

    vlastní foto

    vlastní foto
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/64910#304955Verze : 0
    MOD
    Avatar
    T810-V (VPZ 026 04-26, výrobní číslo podvozku 177) z výzbroje 152. ženijního praporu, duben 2009.






























    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/64910#306826Verze : 0
    MOD
    Avatar
    T810-V (VPZ 026 29-72, výrobní číslo podvozku 391) sloužící u Střediska ženijní techniky a materiálu (dislokace Kostelec nad Labem), duben 2009.


























































    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/64910#309198Verze : 0
    MOD
    Avatar
    T810-V (VPZ ??? ??-??) provozovaná na 21. základně taktického letectva v Čáslavi.


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/64910#318047Verze : 0
    MOD
    Avatar
    T810-V (VPZ 025 81-59, výrobní číslo podvozku 118) z výzbroje 73. tankového praporu, květen 2009.




    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/64910#331943Verze : 0
    MOD
    Avatar
    T810-V (VPZ 025 85-53 a 624 39-59) z výzbroje 44. lehkého motorizovaného praporu při prvním komplexním polním výcviku tohoto útvaru v prosinci 2008.

    (MO ČR - www.army.cz)
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/64910#331945Verze : 0
    MOD
    Avatar
    T810-V (VPZ ??? ??-??) od Veterinární základny v Grabštejně, zachycena v obci Hrádek nad Nisou po opadnutí povodňové vody, 8.8.2010.


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/64910#369802Verze : 0
    MOD
    Avatar
    T810-DO (VPZ 025 62-74, 678 66-01, 025 82-74, ...) při zdokonalovacím výcviku řidičů 7. mechanizované brigády v řízení vojenských vozidel, Institut dopravní východy, Velitelství výcviku – Vojenská akademie, listopad 2010.

    (MO ČR - www.army.cz)

    (MO ČR - www.army.cz)

    (MO ČR - www.army.cz)

    (MO ČR - www.army.cz)

    (MO ČR - www.army.cz)

    (MO ČR - www.army.cz)

    (MO ČR - www.army.cz)

    (MO ČR - www.army.cz)

    (MO ČR - www.army.cz)

    (MO ČR - www.army.cz)

    (MO ČR - www.army.cz)

    (MO ČR - www.army.cz)
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/64910#377892Verze : 0
    MOD
    Avatar
    T810-V určená pro armádu Spojených arabských emirátů. Na rozdíl od vozidel pro AČR nemá na střeše kabiny příklop s lafetou pro kulomet. Užitečné zatížení této verze činí 5100 kg.

    (Tatra)
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/64910#471421Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Prototyp R210.12 VV 6x6 M a sériová T810-V (VPZ 026 27-32), Tankový den, Vojenské technické muzeum, Lešany, 30.8.2014. V rámci konání tankového dne byl prototyp R210M předán do sbírek lešanského muzea. T810-V na snímku je provozována ve Vojenském újezdu Hradiště (VZ 1534 Radošov - Středisko obsluh výcvikového zařízení Hradiště).




    Linked from : https://forum.valka.cz/topic/postview/518578
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/64910#518579Verze : 0
    MOD
    Avatar
    T810-V (VPZ 025 74-73) jako přepravník minového vrhače MV-3, 151. ženijní prapor, Vojenský újezd Brdy, Bahna 2015, červen 2015.


    autor: Josef Holek



    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/64910#534679Verze : 2
    MOD
    Avatar
    T810-V-1R0R26 13 177 6x6.1R (VPZ 025 75-67) 14. pluku logistické podpory
    Den IZS a pálení čarodějnic 29. 4. 2016, Pardubice-Popkovice




    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/64910#551734Verze : 0
    MOD
    Avatar
    PTS-10 s naloženým valníkovým automobilem T810-V (VPZ 026 29-27) z výzbroje Praporu zabezpečení, cvičení Plavby 2017, vodní cvičiště Myslejovice, vojenský újezd Březina, květen 2017. Cvičení Plavby 2017 se uskutečnilo ve dnech 29. května až 14. června 2017. Jedná se o celoarmádní výcvik v překonávání vodní překážky plavbou bojových vozidel. Výcvik, který probíhá jednou za dva roky, komplexně zajišťuje Velitelství výcviku – Vojenská akademie v koordinaci s vyškovským Praporem zabezpečení. V rámci cvičení probíhaly plavby bojových vozidel KBVP Pandur II CZ, BVP-2, BRDM-2rch, MT-LB (resp. bojového vozidla 9A35 kompletu 9K35M Strela-10M) a PTS-10. Dále se uskutečnil zásah záchranné a vyprošťovací služby včetně nácviku záchrany tonoucího se a vyproštění vozidel z vodní překážky či najíždění bojových vozidel na pontonový most a přeprava nákladního automobilu T810-V na plovoucím pásovém vozidle PTS-10.












    Linked from : https://forum.valka.cz/topic/postview/577520
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/64910#577521Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Valníkové automobily Tatra 810 saúdskoarabské armády na vojenské přehlídce v Džiddě, která se konala na závěr mezinárodního cvičení Gulf Shield 1, 16. dubna 2018. Vozidla táhnou houfnice M198 ráže 155 mm, odpalovací zařízení protiletadlového raketového systému Shahine a protiletadlové dvoukanony Oerlikon GDF ráže 35 mm.

    (autor neznámý, via Internet)

    (autor neznámý, via Internet)

    (autor neznámý, via Internet)

    (autor neznámý, via Internet)
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/64910#597816Verze : 4
    MOD
    Avatar
    Rozdíl mezi palubní deskou Renaultu Midlum a Tatrou T810 Smile

    Foto převzato z multimedia.autofirmowe.pl


    Vážený pane kolego,
    dovolil jsem si upravit vzhled (štábní kulturu) vaší práce podle zvyklostí FV.

    Moderátor Jiří Tintěra


    Palubní deska Renaultu Midlum.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/64910#331982Verze : 0