Gloster TSR.38

     
Název:
Name:
Gloster TSR.38 Gloster TSR.38
Originální název:
Original Name:
Gloster TSR.38
Kategorie:
Category:
protiponorkový/protilodní letoun aeroplane for anti-submarine/anti-ship warfare
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1932-DD.MM.1932 Gloster Aircraft Co. Ltd., Hucclecote
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1932-DD.MM.1932
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.05.1932
Osádka:
Crew:
3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1969 kg 4340 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
3646 kg 8038 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
14.02 m 46ft
Délka:
Length:
11.38 m 37ft 4in
Výška:
Height:
3.51 m 11ft 6in
Plocha křídla:
Wing Area:
56.76 m2 611 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Rolls-Royce Kestrel IIMS o výkonu 447 kW, později
Rolls-Royce Goshawk VIII o výkonu 515 kW
dvoulistá vrtule
Rolls-Royce Kestrel IIMS, power 600 hp, later
Rolls-Royce Goshawk VIII, power 690 hp
two-blade propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
244.6 km/h v 0 m 152 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
5.2 m/s 1026 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
9,75 min do 3048 m 9,75 min to 10000 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
6096 m 20000 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x pevný kulomet Vickers a 1x pohyblivý kulomet Lewis, oba ráže 7,7 mm

770 kg pum nebo 1 torpédo
1x fixed.303 Vickers machine gun
1x flexible Lewis machine gun

1x torpedo or
1700 lb of bombs
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Letoun vznikl podle požadvaku na nový průzkumný/pozorovací a torpédový letoun. Jednalo se o klasický dvouplošník kovové kostry, která byla z větší části krytá plátnem. Tříčlenná osádka seděla v oteřeném kokpitu, k pohonu byl zvolen motor Rolls-Royce Kestrel IIMS (600 k), který později nahradil výkonější Rolls-Royce Goshawk VIII (690 k).
Prototyp sériového čísla S1705 poprvé vzlétl v dubnu 1932, sériové se však letoun nestavěl.
-
Zdroje:
Sources:
www.britishaircraft.co.uk
www.aviastar.org
http://en.wikipedia.org/wiki/Gloster_TSR.38
URL : https://www.valka.cz/Gloster-TSR-38-t69099#242975 Verze : 0
Gloster TSR.38
Gloster TSR.38 -


Gloster TSR.38 - http://www.aviastar.org/air/england/gloster_tsr-38.php

www.aviastar.org
URL : https://www.valka.cz/Gloster-TSR-38-t69099#242979 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více