Martinsyde F.1

     
Název:
Name:
Martinsyde F.1 Martinsyde F.1
Originální název:
Original Name:
Martinsyde F.1
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1917-DD.MM.191R Martinsyde Ltd., Woking /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1917-DD.MM.191R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
997 kg 2198 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1479 kg 3261 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
13.56 m 44ft 6in
Délka:
Length:
8.86 m 29ft 1in
Výška:
Height:
2.59 m 8ft 6in
Plocha křídla:
Wing Area:
43.39 m2 467 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Rolls-Royce Eagle III o výkonu
dvoulistá dřevěná vrtule
Rolls-Royce Eagle III, power 250 hp
two-blade wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
175.4 km/h v ? m 109 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
144.8 km/h v ? m 90 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
3.7 m/s 730 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x 7,7mm kulomet Lewis 1x .303 Lewis machine gun
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Vytrvalost. 3,75 h

Na sklonku roku 1915 začaly u firmy Martinsyde práce na dvoumístném stíhacím letounu, F.1. Šlo o poměrně obvyklý dvouplošník, trup ovšem nebyl spojen přímo s dolním křídlem, ale spočíval na krátkých vzpěrách. Jako u jiných dvoumístných strojů z této fáze války, pilot seděl v zadním kokpitu a střelec v předním, což oběma přinášelo problémy s výhledem. Vývoj byl poměrně zdlouhavý, než se proto oba vyrobené prototypy dostaly v červnu 1917 k oficiálním zkouškám, byly již zastaralé a v práci na nich nebylo pokračováno. Problémy osádky řešil jejich prohozením navazující stroj Martinsyde F.2.
Endurance: 3.75 hr
Zdroje:
Sources:
www.aviastar.org
http://www.airwar.ru/image/idop/fww1/f1/f1-1.jpg
www.csd.uwo.ca

Martinsyde F.1 -


URL : https://www.valka.cz/Martinsyde-F-1-t71285#251090 Verze : 0
en.wikipedia.org

Martinsyde F.1 -


URL : https://www.valka.cz/Martinsyde-F-1-t71285#538782 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více