URAL-4320 - stredný nákladný automobil, nástupca nákladného automobilu Ural-375
Základné verzie:
Ural-4320 - základná verzia s motorom KamAZ-740, vo výrobe od roku 1977 do roku 1986
Ural-4320-01 - vo výrobe od roku 1986, oproti predchádzajúcej verzii sa líšila konštrukciou korby, ktorý umožňovala jednoduchšie nakladanie nákladu.
Ural-4320-10 - vozdilo vybavené 6-valcovým mototm JaMZ-236, vo výrobe od roku 1993, vizuálne sa od prechádzajúcej verzie odlišuje filtrom vzduchu na pravej strane.
Ural-4320-31 - vozidlo vybavené motorm JaMZ-238, vo výrobe od roku 1994. Vizuálne sa od predchádzajúcej odlišuje o 250 mm dlhšou kapotou kvôli 8-valcovému motoru.
Ural-4320-30 - verzia vyvinutá po rozpade ZSSR ako náhrada vozidiel KrAZ, oproti verzii Ural-4320-31 má dlhší rozvor a širokoprofilové disky a pneumatiky prevzaté z Ural-5557.
Ural-4320-41 - valník vybavený motorom JaMZ-236NE2 spĺňajúcu normu Euro-2, vo výrobe od roku 2002
Ural-4320-40 - verzia s motorm JaMZ-236NE2 a predĺženým rázvorom.
Základné verzie:
Ural-4320 - základná verzia s motorom KamAZ-740, vo výrobe od roku 1977 do roku 1986
Ural-4320-01 - vo výrobe od roku 1986, oproti predchádzajúcej verzii sa líšila konštrukciou korby, ktorý umožňovala jednoduchšie nakladanie nákladu.
Ural-4320-10 - vozdilo vybavené 6-valcovým mototm JaMZ-236, vo výrobe od roku 1993, vizuálne sa od prechádzajúcej verzie odlišuje filtrom vzduchu na pravej strane.
Ural-4320-31 - vozidlo vybavené motorm JaMZ-238, vo výrobe od roku 1994. Vizuálne sa od predchádzajúcej odlišuje o 250 mm dlhšou kapotou kvôli 8-valcovému motoru.
Ural-4320-30 - verzia vyvinutá po rozpade ZSSR ako náhrada vozidiel KrAZ, oproti verzii Ural-4320-31 má dlhší rozvor a širokoprofilové disky a pneumatiky prevzaté z Ural-5557.
Ural-4320-41 - valník vybavený motorom JaMZ-236NE2 spĺňajúcu normu Euro-2, vo výrobe od roku 2002
Ural-4320-40 - verzia s motorm JaMZ-236NE2 a predĺženým rázvorom.