Avia BH-11E

     
Název:
Name:
Avia BH-11E Avia BH-11E
Originální název:
Original Name:
Avia BH-11E
Kategorie:
Category:
jiná kategorie other category
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1925-DD.MM.1925 Avia, Miloš Bondy a spol., továrna na letadla, Praha-Holešovice /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1925-DD.MM.1925
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 (konverze BH-9)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1 + 1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg 710 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg 1202 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
? m 36ft 5in
Délka:
Length:
? m 21ft 5,48in
Výška:
Height:
? m ?
Plocha křídla:
Wing Area:
? m2 178.68 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 6.72 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Walter NZ-60 o výkonu 44 kW/60 k
Vrtule dřevěná dvoulistá
Walter NZ-60, power 59 hp
Propeller wooden two-blade
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
154 km/h v ? m 93.2 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m 83.9 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m 20 min to 6562 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m 13123 ft
Dolet:
Range:
? km 279.6 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Konstruktér: Ing. Pavel Beneš, Ing. Miroslav Hajn

Jednomotorový dvoumístný celodřevěný vzpěrový dolnoplošník s pevným podvozkem a ostruhou.
Typ vznikl úpravou BH-9 L-BONH pro závod Coppa d'Italia, ročník 1925. Na upravené BH-9 získal tovární pilot Avie Fritsche celkem 1615 bodů a stal se vítězem tohoto ročníku. Zajímavostí bylo dosáhnutí minimální rychlosti 67,5km/h bez použití přistávacích klapek nebo slotů.
-
Zdroje:
Sources:
V. Němeček, Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968
www.flightglobal.com

Avia BH-11E -


URL : https://www.valka.cz/Avia-BH-11E-t72404#256130 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více