Suchoj Su-7 (1945)

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 337 příspěvků vloženo, 1900 editováno a 249 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Suchoj Su-7 (1945)

Sukhoi Su-7 / Сухой Су-7

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Suchoj Su-7 Sukhoi Su-7
    Originální název:
    Original Name:
    Сухой Су-7
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1944-DD.MM.1944 Státní svazový závod č. 289, Tušino /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1944-DD.MM.1944
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    11.01.1945
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    2600 kg 5732 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    4360 kg 9612 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    4805 kg 10593 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    13,500 m 44ft 3,5in
    Délka:
    Length:
    9,142 m 30ft
    Výška:
    Height:
    2,850 m 9ft 4in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    26,00 m2 279.86 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    167,692 kg/m2 34.35 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový a raketový piston and rocket
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1 + 1
    Typ:
    Type:
    Švecov AŠ-82FN vzduchem chlazený dvojhvězdicový čtrnáctiválec, přeplňovaný dvojicí turbokompresorů TAK-3 o vzletovém výkonu 1 361 kW (1 850 k).
    Vrtule čtyřlistá AV-9-118 s nastavitelným úhlem náběhu o průměru 3 200 mm a
    raketový motor RD-1ChZ o tahu 2,9 kN (300 kp) (raketový motor)
    Shvetsov ASh-82FN fourteen-cylinder air-cooled two-row radial engine with two turbocharger TAK-3, rated at 1,825 hp for take-off,
    driving a AV-9-118 four-blade variable-pitch propeller of 10ft 6in diameter and
    rocket engine RD-1-KhZ thrust 661 lbf.
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    705 km/h v 12500 m 438.1 mph in 41010 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    520 km/h v ? m 323.1 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    14,5 m/s 2854.3 ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    12750 m 41831 ft
    Dolet:
    Range:
    990 km 615.2 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    3x pevný kanón Berezin B-20 ráže 20 mm v křídlech, s celkovou zásobou 370 nábojů.
    Pumový náklad: 400 kg pum nebo 6-8x RS-82
    Three fixed forward firing 0.79 inch Berezin B-20 cannons with 370 rounds.
    Bomb load: Up to 882 lb of bombs or rockets.
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    Celkem bylo provedeno 18 letů v trvání 9 hodin. Overall, it was performed ​​eighteen flights lasting nine hours.
    Zdroje:
    Sources:
    Jerzy Gruszczyński, Michał Fiszer, Nieznany Suchoj Su-6, Lotnictwo, Nr. specjalny 3, 2007, ISSN 1732-5323.
    L+K č. 18/1977, Letadla 39-45, Suchoj Su-7, Václav Němeček
    www.aviarmor.net
    http://www.airwar.ru/enc/fww2/su7.html
    http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%83-7_(1944)
    epizodsspace.testpilot.ru
    http://avia-museum.narod.ru/russia/su-7.html
    http://crimso.msk.ru/Site/Crafts/Craft21249.htm
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/728#116654Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Historie:


    V roce 1944 zadal Státní výbor obrany S. V. Iljušinovi a P. O. Suchojovi vývoj těžkého stíhacího letadla, které by bylo schopno plnit i bitevní úkoly. Iljušinova OKB vyprojektovala Il-1 a OKB P. O. Suchoje využila svého nepřijatého bitevního letadla Su-6, bitevník byl odlehčen, byl použit spolehlivý a výkonný motor AŠ-82FN a především změnil konstrukci trupu. Původní Su-6 měl trup tvořený pancéřovou skořepinou a Su-7 měl skořepinu duralovou a pancéřová ochrana byla tvořena deskami.
    Při zkouškách výkony Su-7 nikterak neoslňovaly a tak bylo od sériové výroby upuštěno. Postavené prototypy byly využity k testování raketového urychlovače konstruktéra V. P. Gluška. Motor spaloval petrolej a kyselinu dusičnou. Zkoušky tohoto raketového motoru byly prováděny i na dalších typech letadel např. Jak-3RD a La-7R.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/728#116658Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Trojpohledový náčrtek,
    fotografie jsou z: http://www.airwar.ru/enc/fww2/su7.html










    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/728#116668Verze : 0
    MOD