Název: Name: | FV4401 Contentious | FV4401 Contentious |
Originální název: Original Name: | FV4401 Contentious | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.196R-DD.MM.196R Fighting Vehicles Research and Development Establishment, Chertsey | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.196R-DD.MM.196R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 3? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Bojová hmotnost: Combat Weight: | ~18000 kg | ~40000 lb |
Celková délka: Overall Length: | 8500 mm | 27 ft 10 ⅝ in |
Celková šířka: Overall Width: | 3100 mm | 10 ft 2 in |
Celková výška: Overall Height: | ? mm | ? |
Světlá výška: Ground Clearance: | ? mm | ? |
Pancéřování: Armour: | ? | ? |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Rolls-Royce B80? | Rolls-Royce B80? |
Výkon: Power: | ? kW při ? ot/min | ? bhp at ? rpm |
Převodové ústrojí: Transmission: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | ? km/h | ? mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | ? km | ? mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Svah: Gradient: | ? ° | ? % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | ? |
Výzbroj: Armament: | ||
Hlavní: Main: | kanon Ordnance QF 20-pounder ráže 84 mm, později kanon L7 ráže 105 mm | Ordnance QF 20-pounder gun, later 105 mm L7 gun |
Vedlejší: Secondary: | ? | ? |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | - pokusné vozidlo sloužící k vývoji letecky dopravovatelného stíhače tanků - zaměřování děla probíhalo podobně jako u Strv 103 | - experimental vehicle used for development of an air-portable tank destroyer - gun was aimed in similar manner as with the Strv 103 |
Zdroje: Sources: | russellphillips.uk www.militaryfactory.com https://en.wikipedia.org/wiki/FV4401_Contentious |