VT-34
civilní navijáková přestavba
Podle informací co mám k dispozici byly vyrobené tři kusy na zpevňování terénu při budování vodního díla Gabčíkovo.
VT-34 přestavěli dva slovenští inženýři, jména nevím a použitý naviják je původní, teď proti VT-34 otočený o 90 stupňů. Je poháněný motorem zetor a hydrogenerátory, tzn., že na něm nic z pohonu téčka není
Současný majitel jej zakoupil od železničního depa Opava a teď pracuje na rekultivaci skládky v Žabčicích u Židlochovic a je ze silnice od Žabčic na Pohořelice vidět.
Dolin via Radek Harašta
civilní navijáková přestavba
Podle informací co mám k dispozici byly vyrobené tři kusy na zpevňování terénu při budování vodního díla Gabčíkovo.
VT-34 přestavěli dva slovenští inženýři, jména nevím a použitý naviják je původní, teď proti VT-34 otočený o 90 stupňů. Je poháněný motorem zetor a hydrogenerátory, tzn., že na něm nic z pohonu téčka není
Současný majitel jej zakoupil od železničního depa Opava a teď pracuje na rekultivaci skládky v Žabčicích u Židlochovic a je ze silnice od Žabčic na Pohořelice vidět.
Dolin via Radek Harašta
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |