Royal Aircraft Factory B.E.2a

     
Název:
Name:
Royal Aircraft Factory B.E.2a Royal Aircraft Factory B.E.2a
Originální název:
Original Name:
Royal Aircraft Factory B.E.2a
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1912-DD.MM.191R Royal Aircraft Factory, Farnborough /
DD.MM.1913-DD.MM.191R Sir W. G. Armstrong Whitworth & Co Ltd., Gosforth /
DD.MM.191R-DD.MM.191R British and Colonial Aeroplane Company Ltd., Filton /
DD.MM.191R-DD.MM.191R Coventry Ordnance Works, Coventry /
DD.MM.191R-DD.MM.191R Grahame-White Aviation Co Ltd., Hendon /
DD.MM.191R-DD.MM.191R Handley Page Ltd., Cricklewood /
DD.MM.191R-DD.MM.191R Vickers Ltd (Aviation Department), Erith /
DD.MM.1914-DD.MM.191R S.E. Saunders Ltd., East Cowes /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1912-DD.MM.RRRR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
76?:
3 Royal Aircraft Factory
2 Armstrong Whitworth
28 British and Colonial
6 Coventry Ordnance Works
2 Grahame-White
2 Handley Page
12 Vickers
1 Saunders
20 neznámý / Unknown
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
499 kg 1100 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
726 kg 1600 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
11.26 m 36ft 11.125in
Délka:
Length:
8.64 m 28ft 4in
Výška:
Height:
3.1 m 10ft 2in
Plocha křídla:
Wing Area:
34.93 m2 376 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Renault V-8 o výkonu 52 kW
čtyřlistá dřevěná vrtule
Renault V-8, power 70 hp
four-blade wooden propeller
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
119.1 km/h v 0 m 74 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
91) min do 914 m 91) min to 3000 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
3048 m 10000 ft
Dolet:
Range:
338 km 210 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
První stroje se od prototypu B.E.2 lišily upraveným palivovým systémem (nádrž v trupu) a křídly nestejného rozpětí, ostatní měly již křídla o rozpětí stejném a na tento standard byly přestavěny i první vyrobené kusy.

Vytrvalost: 3 h
1) 30 min do 1829 m
Endurance: 3 hr
1) 30 min to 6000 ft
Zdroje:
Sources:
Hare, Paul R. The Royal Aircraft Factory, Putnam, London 1990. ISBN 0-85177-843-7.
Bruce, J. M. The B.E.2, 2a & 2b, Profile No.133. Profile Publications, Leatherhead 1966.
Cooksley, Peter: BE2 in Action, Squadron/Signal Publications, No. 123, Carolton 1992, ISBN 0-89747-275-6
www.britishaircraft.co.uk
www.fiddlersgreen.net

Royal Aircraft Factory B.E.2a -


URL : https://www.valka.cz/Royal-Aircraft-Factory-B-E-2a-t76156#281028 Verze : 0
První britský letoun, který přistál ve Francii po vypuknutí 1. sv. války - B.E.2a no.347, vyrobený v Coventry Ordnance Works.
Royal Aircraft Factory B.E.2a - http://www.airwar.ru/enc/other1/be2a.html

http://www.airwar.ru/enc/other1/be2a.html
URL : https://www.valka.cz/Royal-Aircraft-Factory-B-E-2a-t76156#281143 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více