Mikojan-Gurevič I-75

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 408 příspěvků vloženo, 1501 editováno a 284 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Mikojan-Gurevič I-75

Mikoyan-Gurevich I-75 / Микоян-Гуревич И-75

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Mikojan-Gurevič I-75 Mikoyan-Gurevich I-75
    Originální název:
    Original Name:
    Микоян-Гуревич И-75
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1958-DD.MM.1958 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1958-DD.MM.1958
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1 I-75 (konverze I-7K)
    1 I-75F (konverze I-7U)
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    28.04.1958 I-75
    15.10.1958 I-75F
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    8274 kg 18241 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    10950 kg 24141 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    14470 kg 31901 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    9,98 m 32ft 8,91in
    Délka:
    Length:
    18,28 m 59ft 11,69in
    Výška:
    Height:
    31,90 m 104ft 7,91in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    ? m2 ? ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    343,3 kg/m2 70.31 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    jednoproudový turbojet
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Ljulka Al-7F o tahu 67,18 kN Lyulka Al-7F, thrust 15102 lb
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    20501) km/h v 11400 m 1273.8 1) mph in 37402 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    3,05 min do 11000 m 3,05 min to 36089 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    18700 m 61352 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    1470 km 913.4 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x řízená střela K-8 2x K-8 guided missile
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    - rozvinutí řady I-3/I-7, s novou přídí s konstantním průměrem obsahující radar Uragan-5B v pevném regulačním kuželu
    - I-75 byl přestavěn z nedokončeného I-7K, později podobnou přestavbou prošel i I-7U, který ale obdržel silnější motor Al-7F-1
    - vývoj byl zastaven ve prospěch Su-9 a Je-150

    1) I-75F 2360 km/h
    - member of the I-3/I-7 family, with new nose of constant diameter carrying Uragan-5B radar
    - I-75 was rebuilt from unfinished I-7K, I-7U was later also converted as Al-7F-1 engine-equipped I-75F
    - development was halted in behalf of Su-9 and Ye-150

    1) I-75F 1465 mph
    Zdroje:
    Sources:
    Беляков, Р.А.; Мармен, Ж. Самолеты МиГ 1939-1995. Авико Пресс, Москва 1996. ISBN: 5-86309-033-2.
    Якубович, Николай. Боевые самолеты Микояна: Есть только МИГ... Яуза, Москва 2009. ISBN 978-5-699-34100-9.
    ruslet.webnode.cz



    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/789#28603Verze : 1
    MOD
    Avatar
    http://www.airwar.ru/enc/fighter/i75.html







    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/789#566257Verze : 0
    MOD