Kajaba Ku-4

Kayaba Ku-4 / 萱场 ク4
     
Název:
Name:
Kajaba Ku-4 Kayaba Ku-4
Originální název:
Original Name:
萱场 4 型无尾翼小型机 诸元
Kategorie:
Category:
experimentální letoun experimental aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1941-DD.MM.1941 Kayaba Works Co., Ltd., Sendai /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1940-DD.MM.1941
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR projekt byl zrušen
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
bezocasé tailless
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
515 kg 1135 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,800 m 32ft 1,82in
Délka:
Length:
3,420 m 11ft 2,65in
Výška:
Height:
4,300 m 14ft 1,28in
Plocha křídla:
Wing Area:
9,00 m2 96.88 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
tlačný motor o výkonu 90 kW pusher engine power output 120 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
180 km/h v ? m 111.8 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
150 km/h v ? m 93.2 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
300 km 186.4 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
žádná None
Uživatelské státy:
User States:
Japonsko (Císařské armádní letectvo) Japan (Imperial Japanese Army Air Force)
Poznámka:
Note:
- Všechny údaje jsou pouze vypočteny
- Konstruktérem byl Dr. Hidemasa Kimura
- Projekt byl armádním letectvem zastaven a posléze zrušen po haváriích kluzáků Ku-2 a Ku-3
- Tento kluzák měl dvě SOP (svislé ocasní plochy)
- Tímto zrušeným projektem byly ukončeny všechny práce na japonských bezocasých letadlech až do roku 1944
Dr. Kimura carried the KU-3 design one step further. A powered version, the KU-4, was designed, but abandoned by the Japanese Army before it was built. It marked the end of any significant tailless aircraft development in Japan until 1944.
Zdroje:
Sources:
www.century-of-flight.net
http://www.aviation-history.com/kayaba/ku2-a.htm
www.aeroflight.co.uk
http://www.defence.org.cn/article-10-15944.html
archiv autora

Kajaba Ku-4 -


URL : https://www.valka.cz/Kajaba-Ku-4-t78910#290073 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více