Friedrichshafen FF.44

     
Název:
Name:
Friedrichshafen FF.44 CFT Friedrichshafen FF.44 CFT
Originální název:
Original Name:
Friedrichshafen FF.44 CFT
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.191R-DD.MM.191R Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH, Friedrichshafen /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1917-DD.MM.1917
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
plováky floats
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1552 kg 3422 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
2305 kg 5082 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
18,40 m 60ft 4,4in
Délka:
Length:
10,85 m 35ft 7,17in
Výška:
Height:
4,25 m 13ft 11,31in
Plocha křídla:
Wing Area:
68,50 m2 737.33 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Maybach Mb.IV o výkonu 177 kW/240 k Maybach Mb.IV, power 237 hp
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
145 km/h v 0 m 90.1 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
22,1 min do 2000 m 22,1 min to 6562 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m ? ft
Dolet:
Range:
600 km 372.8 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý 7,92mm kulomet Parabellum 1x flexible 7,92 mm Parabellum machine gun
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Prototyp hlídkového letounu FF.34 vznikl rozvinutím FF.39 a poprvé vzlétl v dubnu 1917. Motor Maybach poháněl vrtuli přes redukci, která snižovala otáčky vrtule. Celkové zlepšení výkonů oproti FF.39 nebylo dostatečné pro další pokračování prací.
Protože FF.44 nosil číslo 117, stejně jako FF.34, vznikl mylný názor, že jde o přestavbu z předchozího typu, šlo ale o úplně nový stroj.
-
Zdroje:
Sources:
Borzutski, Siegfried. Flugzeugbau Friedrichshafen GmbH. Verlag Markus Burbach, Berlin 1993. ISBN 3-92751-360-1.
Kroschel, G. Stützer, H. Die deutschen Militärflugzeuge 1910 - 1918. Weltbild Verlag, Augsburg 1994. ISBN 3-89350-693-4.
Gray, Peter, Thetford, Peter. German Aircraft Of The First World War. Doubleday, Garden City 1970.
www.csd.uwo.ca
http://www.airwar.ru/enc/fww1/ff43.html
URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-FF-44-t79382#291465 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/other1/friedrff44.html

Friedrichshafen FF.44 -


Friedrichshafen FF.44 -


Friedrichshafen FF.44 -


URL : https://www.valka.cz/Friedrichshafen-FF-44-t79382#296863 Verze : 1
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více