Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 330 příspěvků vloženo, 1399 editováno a 316 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Mikojan-Gurevič I-221

Mikoyan-Gurevich I-221 / Микоян-Гуревич И-221

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Mikojan-Gurevič I-221(2A) Mikoyan-Gurevich I-221(2A)
    Originální název:
    Original Name:
    Микоян-Гуревич И-221(2A)
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1943-DD.MM.1943 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1943-DD.MM.1943
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    02.12.1943
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    3179 kg 7008 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    3888 kg 8572 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    13,000 m 42ft 7,75in
    Délka:
    Length:
    9,550 m 31ft 4in
    Výška:
    Height:
    3,700 m 12ft 1,66in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    22,44 m2 241.54 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    173,262 kg/m2 35.49 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Mikulin AM-39A kapalinou chlazený vidlicový dvanáctiválec přeplňovaný dvěmi turbodmychadly TK-2B, vzletový výkon 1 397 kW (1 900 k) a 1 140 kW (1 550 k) h= 7 000 m.
    Vrtule trojlistá stavitelná AV-9A o průměru 3 500 mm,
    Mikulin AM-39A twelve-cylinder liquid colled Vee engine supercarged a two turbocharger TK-2B, rated at 1,874 hp for take- off and 1,529 hp at 22,966 ft,
    driving a three-driving a three-blade variable-pitch AV-9A propeller of 11ft 5,8in diameter.
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    605 l 133 UK gallons (160 US gallons)
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    689 km/h v 7000 m 428.1 mph in 22966 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    18,12 m/s 3566.9 ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    4,6 min do 5000 m 4,6 min to 16404 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    14500 m 47572 ft
    Dolet:
    Range:
    1000 km 621.4 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x pevný synchronizovaný kanón ŠVAK ráže 20 mm se zásobou 100 granátů pro každý. Two fixed synchronized 0.79 inch ShVAK cannons with 100 rpg.
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    Yefim Gordon and Dmitri Khazanov, Soviet Combat Aircraft of the Second World War, Volume One, Single-Engined Fighters, Earl Shilton, Leicester, UK, Midland Publishing, 1998, ISBN 1-85780-083-4.
    Yefim Gordon and Dmitry Komissarov, OKB Mikoyan, A History of the Design Bureau and its Aircraft, Hinckley, England: Midland Publishing, 2009, ISBN 978-1-85780-307-5.
    Bill Gunston and Yefim Gordon, MiG Aircraft sience 1937, Putnam Aeronautical Books, an imprint of Brassey´s OK Ltd. ISBN 0-85177-884-4
    http://www.airwar.ru/enc/fww2/i221.html
    airspot.ru
    http://www.ctrl-c.liu.se/misc/ram/i-221.html
    www.topedge.com
    archiv autora
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/795#252359Verze : 0
    MOD
    Avatar
    http://www.airwar.ru/enc/fww2/i221.html


    Stroj byl poškozen při prvním letu a nikdy neopraven.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/795#564592Verze : 0
    MOD