Junkers Ju 188 E-1

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 411 příspěvků vloženo, 1600 editováno a 286 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Junkers Ju 188 E-1

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Junkers Ju 188 E-1 Junkers Ju 188 E-1
    Originální název:
    Original Name:
    Junkers Ju 188 E-1
    Kategorie:
    Category:
    bombardovací letoun bomber aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.02.1943-DD.05.1944 Junkers Flugzeug- und Motorenwerke AG, Dessau /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.02.1943-DD.05.1944
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    263
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.1941 (Ju 188 V1)
    Osádka:
    Crew:
    4
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    9846 kg 21707 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    14570 kg 32121 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    22,00 m 72ft 2,13in
    Délka:
    Length:
    14,95 m 49ft 0,58in
    Výška:
    Height:
    4,45 m 14ft 7,19in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    56 m2 602.78 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    BMW 801 G-2
    - dvouhvězdicový
    - počet válců: 14
    - vzletový výkon: 1250 kW (1700 PS)
    BMW 801 G-2
    - two-row radial
    - number of cylinders: 14
    - take-off power output: 1677 hp
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    500 km/h v 6100 m 311 mph in 20013 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    374 km/h v ? m 232 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    17,41) min do 6000 m 17,41) min to 19685 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    10100 m 33136 ft
    Dolet:
    Range:
    19502) km 12122) mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    24003) km 14913) mi
    Výzbroj:
    Armament:
    hmotnost pum: 3000 kg

    obranná výzbroj:
    - 1x MG 151/20 (250 nábojů)
    - 2x MG 131 (2x 500 nábojů)
    - 1x MG 81 (1000 nábojů)
    bomb load: 6614 lb

    defensive armament:
    - 1x MG 151/20 (250 rounds)
    - 2x MG 131 (2x 500 rounds)
    - 1x MG 81 (1000 rounds)
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    1) s 1500 kg pum
    2) s 2000 kg pum
    3) s 1500 kg pum
    1) with 3307 lb of bombs
    2) with 4409 lb of bombs
    3) with 3307 lb of bombs
    Zdroje:
    Sources:
    Michulec, R.: Ju 188, Ju 388, cz.1, AJ-Press, 1997
    Michulec, R.: Ju 188, Ju 388, cz.2, AJ-Press, 1997
    Filley, B.: Junkers Ju 88 in Action, part 2, Squadron/Signal Publications, 1991
    http://de.wikipedia.org/wiki/Junkers_Ju_188
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/7950#22854Verze : 0
    Avatar
    Ju 188 E-1 z výzbroje I./KG 66, letiště Mondidier, podzim 1943.


    Zdroj: viz výše


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/7950#376979Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Trojpohledový náčrtek
    zdroj: archiv autora


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/7950#233861Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Ju 188 E-1, Francúzsko, 1944.


    zdroj: www.bundesarchiv.de




    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/7950#536289Verze : 1
    MOD
    Avatar
    Výztuhy křídel se vyráběly v Kunraticích u Šluknova ve firmě Čechie/Böhmerland pana Liebische (motocykly) dále se pak převážely do nedalekého koncentračního tábora Rabštej, kde výroba pokračovala
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/7950#536297Verze : 0