Mikojan-Gurevič I-305

Mikoyan-Gurevich I-305
Микоян-Гуревич И-305
     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič I-305 Mikoyan-Gurevich I-305
Originální název:
Original Name:
Микоян-Гуревич И-305
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1947-DD.MM.1947 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1947-DD.MM.1947
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR nevzlétl / never flown
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
? kg ? lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
4570 kg 10075 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
10,00 m 32ft 9,69in
Délka:
Length:
9,82 m 32ft 2,61in
Výška:
Height:
3,20 m 10ft 5,98in
Plocha křídla:
Wing Area:
18,20 m2 195.9 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový turbojet
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Ljulka TR-1A o tahu 14,71 kN Lyulka TR-1A, thrust 3307 lb
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1155 kg 1155 kg
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
898 km/h v 0 m 558 mph in 0 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
4,86 min do 5000 m 4,86 min to 16404 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
13400 m 43963 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
752 km 467.3 mi
Výzbroj:
Armament:
1x kanon NS-37 ráže 37 mm, 20 nábojů
2x kanon NS-23 ráže 23 mm, 60 nábojů každý
1x 37 mm NS-37 cannon, 20 rounds
2x 23 mm NS-23 cannon, 60 rounds each
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
- prototyp verze MiG-9 s jedním motorem Ljulka a plně přetlakovou kabinou
- vzhledem k prvnímu vzletu mnohem vyspělejšího MiGu-15 ani nezalétán, výkony jsou vypočtené
-
Zdroje:
Sources:
Беляков, Р.А.; Мармен, Ж. Самолеты МиГ 1939-1995. Авико Пресс, Москва 1996. ISBN: 5-86309-033-2.
Якубович, Николай. Реактивные первенцы СССР: МиГ-9, Як-15, Ла-150, Ту-12, Ил-22. Яуза, Москва 2015. ISBN 978-5-699-77483-8.
Арсеньев, Е. Самолеты ОКБ им. А.И.Микояна, Авиация и Космонавтика 2003/01.
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-305-t805#564658 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/fighter/i305.html

Mikojan-Gurevič I-305 -


Mikojan-Gurevič I-305 -


Mikojan-Gurevič I-305 - Později měly být kanony přemístěny pod příď, aby motor nenasával povýstřelové zplodiny.

Později měly být kanony přemístěny pod příď, aby motor nenasával povýstřelové zplodiny.
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-I-305-t805#564659 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více