Mikojan-Gurevič I-307

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 393 příspěvků vloženo, 1570 editováno a 256 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Mikojan-Gurevič I-307

Mikoyan-Gurevich I-307 / Микоян-Гуревич И-307

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Mikojan-Gurevič I-307 Mikoyan-Gurevich I-307
    Originální název:
    Original Name:
    Микоян-Гуревич И-307
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1947-DD.MM.1947 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1947-DD.MM.1947
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    2 konverze MiG-9
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    24.05.1947 I-307 BMW 003S
    25.12.1947 I-307 RD-20F
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    3471 kg 7652 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    5040 kg 11111 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    10,00 m 32ft 9,69in
    Délka:
    Length:
    9,75 m 31ft 11,86in
    Výška:
    Height:
    3,23 m 10ft 7,17in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    18,20 m2 195.9 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    jednoproudový turbojet
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    BMW 003S o tahu 10,30 kN s přídavným spalováním nebo
    Kolesov RD-20F o tahu 10,30 kN s přídavným spalováním
    BMW 003S, power 2315 lb with afterburner or
    Kolesov RD-20F, power 2315 lb with afterburner
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    1300 kg 2866 lb
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    950 km/h v 3000 m 590.3 mph in 9843 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    24 m/s 4724.4 ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    3,9 min do 5000 m 3,9 min to 16404 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    13000 m 42651 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    1000 km 621.4 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    1x kanon NS-37 ráže 37 mm, 45 nábojů
    2x kanon NS-23 ráže 23 mm, 80 nábojů každý
    1x 37 mm NS-37 cannon, 45 rounds
    2x 23 mm NS-23 cannon, 80 rounds each
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    - prototyp verze MiG-9 s motory s přídavným spalováním (BMW 003S jsou upravené kořistní, RD-20F/RD-21 nově vyrobené)
    - přednost dostal MiG-15
    -
    Zdroje:
    Sources:
    Беляков, Р.А.; Мармен, Ж. Самолеты МиГ 1939-1995. Авико Пресс, Москва 1996. ISBN: 5-86309-033-2.
    Якубович, Николай. Реактивные первенцы СССР: МиГ-9, Як-15, Ла-150, Ту-12, Ил-22. Яуза, Москва 2015. ISBN 978-5-699-77483-8.
    Арсеньев, Е. Самолеты ОКБ им. А.И.Микояна, Авиация и Космонавтика 2003/01.
    ruslet.webnode.cz
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/806#564660Verze : 0
    MOD
    Avatar
    http://aviadejavu.ru/Site/Crafts/Craft20638.htm
    http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig9.html


    I-307 byl později použit k testům deflektoru povýstřelových zplodin přezdívaného "babočka", motýl. Od jeho použití se upustilo, protože snižoval rychlost až o 100 km/h.


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/806#564663Verze : 0
    MOD