Mikojan-Gurevič I-310

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 408 příspěvků vloženo, 1501 editováno a 284 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Mikojan-Gurevič I-310

Mikoyan-Gurevich I-310 / Микоян-Гуревич И-310

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Mikojan-Gurevič I-310 Mikoyan-Gurevich I-310
    Originální název:
    Original Name:
    Микоян-Гуревич И-310
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1947-DD.MM.1948 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1947-DD.MM.1948
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    3
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    30.12.1947 S-1
    17.07.1948 S-3
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    3176 kg 7002 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    4840 kg 10670 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    10,08 m 33ft 0,85in
    Délka:
    Length:
    10,20 m 33ft 5,56in
    Výška:
    Height:
    3,10 m 10ft 2,04in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    3,10 m2 33.37 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    jednoproudový turbojet
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    S-1: Rolls-Royce Nene I o tahu 20,02 kN
    S-2/S-3: Rolls-Royce Nene II o tahu 22,24 kN
    S-1: Rolls-Royce Nene I, thrust 4500 lb
    S-2/S-3: Rolls-Royce Nene II, thrust 5000 lb
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    S-1:
    1538 l
    S-3:
    1460 l
    2x 250 l přídavná nádrž
    S-1:
    338 Imp gal / 406 US gal
    S-3:
    321 Imp gal / 386 US gal
    2x 55 Imp gal / 66 US gal drop tank
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    1028 km/h v 5000 m 638.8 mph in 16404 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    42 m/s 8267.7 ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    6,1 min do 10000 m 6,1 min to 32808 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    15200 m 49869 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    1395 km 866.8 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    1x kanon N-37 ráže 37 mm, 40 nábojů
    2x kanon NS-23KM ráže 23 mm, 80 nábojů každý
    1x 37 mm N-37 cannon, 40 rounds
    2x 23 mm NS-23KM cannon, 80 rounds each
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    - prototypy MiG-15
    - data platí pro prototyp S-1
    -
    Zdroje:
    Sources:
    Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-15: The Soviet Union's Long-lived Korean War Fighter. Midland Publishing, Hinckley 2001. ISBN 1-85780-105-9.
    Якубович, Николай. Истребитель МиГ-15: гроза летающих крепостей. Яуза, Москва 2009. ISBN 978-5-699-34477-2.
    Беляков, Р.А.; Мармен, Ж. Самолеты МиГ 1939-1995. Авико Пресс, Москва 1996. ISBN: 5-86309-033-2.
    Vraný, Jiří; Krumbach, Jan. Ilustrovaná historie letectví: MiG-15/Lavočkin La-5 a La-7/Fokker D.VII. Naše vojsko, Praha 1985.
    Котлобовский, Александр. Миг-15, реактивный бестселлер, Aviacija и Время 2013/02.
    ruslet.webnode.cz


    Druhý prototyp S-02

    Upravený první prototyp S-01
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/808#200946Verze : 1
    MOD