Mikojan-Gurevič I-360

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 337 příspěvků vloženo, 1901 editováno a 249 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Mikojan-Gurevič I-360

Mikoyan-Gurevich I-360 / Микоян-Гуревич И-360

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Mikojan-Gurevič I-360 Mikojan-Gurevič I-360
    Originální název:
    Original Name:
    Mikoyan-Gurevich I-360 / Микоян-Гуревич И-360
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1952-DD.MM.1952 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1952-DD.MM.1952
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    3
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    24.05.1952
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    4426 kg 9758 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    6600 kg 14551 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    7962 kg 17553 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    9,04 m 29ft 7,91in
    Délka:
    Length:
    13,90 m 45ft 7,24in
    Výška:
    Height:
    3,95 m 12ft 11,5in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    25,15 m2 270.71 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    jednoproudový turbojet
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Mikulin AM-5 o tahu 19,61 kN Mikulin AM-5, thrust 4409 lb
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    2290 l
    2x 760 l přídavná nádrž
    504 Imp gal / 605 US gal
    2x 167 Imp gal / 201 US gal drop tank
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    1225 km/h v 3000 m 761.2 mph in 9843 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    2,66 min do 10000 m 2,66 min to 32808 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    16400 m 53806 ft
    Dolet:
    Range:
    2005 km 1245.8 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    3328 km 2067.9 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x kanon N-37 ráže 37 mm, 50-75 nábojů každý


    2x raketnice ORO-57 s osmi 57 mm raketami ARS-57 Skvorec nebo
    2x 100kg nebo 250kg puma
    2x 37 mm N-37 cannon, 50-75 rounds each


    2x ORO-57 rocket pod with 8 57 mm ARS-57 Skvorec misiles, or
    2x 221 lb or 551 lb bomb
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    - data platí pro prototyp SM-2/1 v původní podobě -
    Zdroje:
    Sources:
    Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-19: The Soviet Union's First Supersonic Jet Fighter. Midland Publishing, Hinckley 2003. ISBN 1-85780-149-0.
    Якубович, Николай. Первые сверхзвуковые истребители Миг-17 и МеГ-19. Яуза, Москва 2014. ISBN 978-5-699-70410-1.
    Vraný, Jiří; Hurt, Zdeněk; Hornát, Jiří; Skala, Stanislav. Ilustrovaná historie letectví, Bristol Beaufighter/Mikojan Gurjevič MiG-19/Letov Š-328. Naše vojsko, Praha 1991. ISBN 80-206-0203-8.
    ruslet.webnode.cz
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/813#565770Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Mikojan Gurevič I-360 (SM-2)


    Pokračovatel typu Mikojan Gurevič I-340, který vznikl v roce 1953. I-360 byl dvoumotorový středoplošník vybavený motory Mikulin AM-5F. Trup stroje byl oproti letounu I-340 prodloužen o 1,6 metru, další změny představovalo šípové křídlo s aerodynamickými plůtky optimalizované pro let nadzvukovými rychlostmi, prostornější pilotní kabina a nový delší překryt kokpitu. Výzbroj stroje sestávala ze dvou kanonů N-37 zabudovaných v křídle. Celkem byly postaveny tři exempláře - dva (označené SM-2/1 a SM-2/2) sloužily k letovým testům, třetí byl užit při statických zkouškách.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/813#26113Verze : 1
    MOD
    Avatar
    ...

    Druhý prototyp SM-2/2

    První prototyp SM-2/1
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/813#200649Verze : 0
    MOD