Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 309 příspěvků vloženo, 1204 editováno a 304 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Mikojan-Gurevič I-317

Mikoyan-Gurevich I-317 / Микоян-Гуревич И-317

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Mikojan-Gurevič I-317 Mikoyan-Gurevich I-317
    Originální název:
    Original Name:
    Микоян-Гуревич И-317
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1949-DD.MM.1949 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1949-DD.MM.1949
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    2 konverze MiG-15
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    07.07.1949
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    3582 kg 7897 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    4960 kg 10935 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    10,08 m 33ft 0,85in
    Délka:
    Length:
    10,11 m 33ft 2,02in
    Výška:
    Height:
    3,70 m 12ft 1,66in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    20,60 m2 221.74 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    jednoproudový turbojet
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Klimov VK-1 o tahu 26,48 kN Klimov VK-1, thrust 5952 lb
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    1410 l 310 Imp gal / 372 US gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    1076 km/h v 0 m 668.6 mph in 0 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    20,7 m/s 4074.8 ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    4,9 min do 10000 m 4,9 min to 32808 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    15500 m 50853 ft
    Dolet:
    Range:
    1200 km 745.6 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    1976 km 1227.8 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    1x kanon N-37 ráže 37 mm, 40 nábojů
    2x kanon NR-23 ráže 23 mm, 80 nábojů každý


    2x 50kg nebo 100kg puma
    1x 37 mm N-37 cannon, 40 rounds
    2x 23 mm NR-23 cannon, 80 rounds each


    2x 110 lb or 221 lb bomb
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    - prototypy MiG-15bis -
    Zdroje:
    Sources:
    Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-15: The Soviet Union's Long-lived Korean War Fighter. Midland Publishing, Hinckley 2001. ISBN 1-85780-105-9.
    Якубович, Николай. Истребитель МиГ-15: гроза летающих крепостей. Яуза, Москва 2009. ISBN 978-5-699-34477-2.
    Беляков, Р.А.; Мармен, Ж. Самолеты МиГ 1939-1995. Авико Пресс, Москва 1996. ISBN: 5-86309-033-2.
    Vraný, Jiří; Krumbach, Jan. Ilustrovaná historie letectví: MiG-15/Lavočkin La-5 a La-7/Fokker D.VII. Naše vojsko, Praha 1985.
    Котлобовский, Александр. Миг-15, реактивный бестселлер, Aviacija и Время 2013/02.
    ruslet.webnode.cz
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/817#564904Verze : 0
    MOD
    Avatar
    http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig15bis.html







    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/817#564905Verze : 0
    MOD