Mikojan-Gurevič SM-9

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 334 příspěvků vloženo, 1715 editováno a 260 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Mikojan-Gurevič SM-9

Mikoyan-Gurevich SM-9 / Микоян-Гуревич СМ-9

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Mikojan-Gurevič SM-9/1 Mikoyan-Gurevich SM-9/1
    Originální název:
    Original Name:
    Микоян-Гуревич СМ-9/1
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1953-DD.MM.1953 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1953-DD.MM.1953
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    1
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    05.02.1954
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    5398 kg 11901 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    7373 kg 16255 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    8490 kg 18717 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    9,00 m 29ft 6,32in
    Délka:
    Length:
    12,59 m 41ft 3,67in
    Výška:
    Height:
    3,89 m 12ft 9,15in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    25,16 m2 270.82 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    396 kg/m2 81.11 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    jednoproudový turbojet
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Tumanskij RD-9B o tahu 25,5 kN / 31,87 kN s přídavným spalováním Tumansky RD-9B, thrust 5732 lb / 7165 lb with afterburner
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    2090 l
    2x 760 l přídavná nádrž
    460 Imp gal / 552 US gal
    2x 167 Imp gal / 201 US gal drop tank
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    1450 km/h v 10000 m 901 mph in 32808 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    3,7 min do 15000 m 3,7 min to 49213 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    17900 m 58727 ft
    Dolet:
    Range:
    770 km 478.5 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    2200 km 1367 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    1x kanon NR-23 ráže 23 mm v přídi, 100 nábojů
    2x kanon NR-23 ráže 23 mm v kořeni křídla, 120 nábojů každý


    2x raketnice ORO-57K s 8 raketami S-5K ráže 57 mm nebo
    2x 100kg nebo 250kg puma
    1x 23 mm NR-23 cannon in the nose, 100 rounds
    2x 23 mm NR-23 cannon in the wing roots, 120 rounds each


    2x ORO-57K rocket pod with 8 57 mm S-5K rockets or
    2x 221 lb or 551 lb bomb
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    - prototyp MiG-19 -
    Zdroje:
    Sources:
    Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-19: The Soviet Union's First Supersonic Jet Fighter. Midland Publishing, Hinckley 2003. ISBN 1-85780-149-0.
    Якубович, Николай. Первые сверхзвуковые истребители Миг-17 и МеГ-19. Яуза, Москва 2014. ISBN 978-5-699-70410-1.
    Vraný, Jiří; Hurt, Zdeněk; Hornát, Jiří; Skala, Stanislav. Ilustrovaná historie letectví, Bristol Beaufighter/Mikojan Gurjevič MiG-19/Letov Š-328. Naše vojsko, Praha 1991. ISBN 80-206-0203-8.
    ruslet.webnode.cz
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/824#565885Verze : 2
    MOD
    Avatar
    Mikojan-Gurevič SM-9


    Prototyp stíhačky MiG-19, postavený v roce 1953.
    Vychází z prototypu SM-2/2


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/824#200648Verze : 0
    MOD