Mikojan-Gurevič SM-10

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 356 příspěvků vloženo, 1992 editováno a 270 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Mikojan-Gurevič SM-10

Mikoyan-Gurevich SM-10 / Микоян-Гуревич СМ-10

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Mikojan-Gurevič SM-10 Mikoyan-Gurevich SM-10
    Originální název:
    Original Name:
    Микоян-Гуревич СМ-10
    Kategorie:
    Category:
    experimentální letoun experimental aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1955-DD.MM.1955 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1955-DD.MM.1955
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    2 konverze MiG-19
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.RRRR
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    ? kg ? lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    9,00 m 29ft 6,32in
    Délka:
    Length:
    12,54 m 41ft 1,69in
    Výška:
    Height:
    3,88 m 12ft 8,75in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    25,16 m2 270.82 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    jednoproudový turbojet
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Tumanskij RD-9B o tahu 25,5 kN / 31,87 kN s přídavným spalováním Tumansky RD-9B, thrust 5732 lb / 7165 lb with afterburner
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ?
    2x 760 l přídavná nádrž
    ?
    2x 167 Imp gal / 201 US gal drop tank
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    1100 km/h v ? m 683.5 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    ? m ? ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    - -
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-19: The Soviet Union's First Supersonic Jet Fighter. Midland Publishing, Hinckley 2003. ISBN 1-85780-149-0.
    Vraný, Jiří; Hurt, Zdeněk; Hornát, Jiří; Skala, Stanislav. Ilustrovaná historie letectví, Bristol Beaufighter/Mikojan Gurjevič MiG-19/Letov Š-328. Naše vojsko, Praha 1991. ISBN 80-206-0203-8.
    ruslet.webnode.cz
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/825#566180Verze : 0
    MOD
    Avatar
    http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig19sm10.html



    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/825#566181Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Mikojan-Gurevič SM-10


    Upravený MiG-19. Liší se zařízením pro přijímání paliva za letu, instalovaným na konci levého křídla, a absencí výzbroje. V roce 1955 takto vznikly dva prototypy.
    Zdroj: APKR 52/1996


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/825#200637Verze : 1
    MOD