Mikojan-Gurevič MiG-19SU

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 397 příspěvků vloženo, 1567 editováno a 262 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Mikojan-Gurevič MiG-19SU

Mikoyan-Gurevich MiG-19SU / Микоян-Гуревич МиГ-19СУ

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Mikojan-Gurevič MiG-19SU Mikoyan-Gurevich MiG-19SU
    Originální název:
    Original Name:
    Микоян-Гуревич МиГ-19СУ
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1956-DD.MM.1956 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva /
    DD.MM.1956-DD.MM.1957 Gorkovský letecký závod č. 21 Ordžonikidzeho, Gorkij /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1956-DD.MM.1957
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    Zavod 155: 2 konverze MiG-19S
    Zavod 21: 4 konverze MiG-19S
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    30.11.1956
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    ? kg ? lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    9000 kg 19842 lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    9,00 m 29ft 6,32in
    Délka:
    Length:
    12,54 m 41ft 1,69in
    Výška:
    Height:
    3,88 m 12ft 8,75in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    25,16 m2 270.82 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    jednoproudový+raketový turbojet+rocket
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    3
    Typ:
    Type:
    2x proudový motor Tumanskij RD-9BM o tahu 25,5 kN / 31,87 kN s přídavným spalováním
    1x raketový motor Sevrukov S3-20M o tahu 29,42 kN
    2x Tumansky RD-9BM, thrust 5732 lb / 7165 lb with afterburner
    1x Sevrukov S3-20M rocket engine, thrust 6614 lb
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ?
    2x 760 l přídavná nádrž
    ?
    2x 760 l přídavná nádrž
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    1800 km/h v 20000 m 1118.5 mph in 65617 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    7,5 min do 14000 m 7,5 min to 45932 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    23000 m 75459 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    800 km 497.1 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x kanon NR-30 ráže 30 mm v kořeni křídla, 50 nábojů každý 2x 30 mm NR-30 cannon in the wing roots, 50 rounds each
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    SM-50, prototypy výškové přepadové stíhačky, vycházející z MiG-19S. Pod trupem mají zavěšen urychlovací blok U-19 s raketovým motorem S3-20M. -
    Zdroje:
    Sources:
    Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-19: The Soviet Union's First Supersonic Jet Fighter. Midland Publishing, Hinckley 2003. ISBN 1-85780-149-0.
    Якубович, Николай. Первые сверхзвуковые истребители Миг-17 и МеГ-19. Яуза, Москва 2014. ISBN 978-5-699-70410-1.
    Vraný, Jiří; Hurt, Zdeněk; Hornát, Jiří; Skala, Stanislav. Ilustrovaná historie letectví, Bristol Beaufighter/Mikojan Gurjevič MiG-19/Letov Š-328. Naše vojsko, Praha 1991. ISBN 80-206-0203-8.
    ruslet.webnode.cz





    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/828#200627Verze : 1
    MOD