Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 327 příspěvků vloženo, 1427 editováno a 313 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Mikojan-Gurevič MiG-19PU

Mikoyan-Gurevich MiG-19PU / Микоян-Гуревич МиГ-19ПУ

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Mikojan-Gurevič MiG-19PU Mikoyan-Gurevich MiG-19PU
    Originální název:
    Original Name:
    Микоян-Гуревич МиГ-19ПУ
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1958-DD.MM.1958 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva /
    DD.MM.1958-DD.MM.195R Gorkovský letecký závod č. 21 Ordžonikidzeho, Gorkij /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1958-DD.MM.195R
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    Zavod 155: 2 konverze MiG-19P (SM-51, SM-52)
    Zavod 21: 1? konverze MiG-19P (SM-50P)
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.06.1958
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    ? kg ? lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    9,00 m 29ft 6,32in
    Délka:
    Length:
    13,03 m 42ft 8,99in
    Výška:
    Height:
    3,88 m 12ft 8,75in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    25,16 m2 270.82 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    jednoproudový+raketový turbojet+rocket
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    3
    Typ:
    Type:
    2x proudový motor Tumanskij RD-9BM o tahu 25,5 kN / 31,87 kN s přídavným spalováním
    1x raketový motor Duškin RU-013 o tahu 29,42 kN
    2x Tumansky RD-9BM, thrust 5732 lb / 7165 lb with afterburner
    1x Dushkin RU-013 rocket engine, thrust 6614 lb
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    1930 km/h v ? m 1199.2 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    ? min do ? m ? min to ? ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    24000 m 78740 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x kanon NR-30 ráže 30 mm v kořeni křídla, 50 nábojů každý 2x 30 mm NR-30 cannon in the wing roots, 50 rounds each
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    SM-51 - první, radar Izumrud 2, urychlovací blok U-19D s motorem RU-013
    SM-52 - radar Almaz, naváděcí systém Gorizont-1, neznámý raketový motor L. L. Sevruka
    SM-50P - neznámý raketový motor L. L. Sevruka, více není známo
    -
    Zdroje:
    Sources:
    Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-19: The Soviet Union's First Supersonic Jet Fighter. Midland Publishing, Hinckley 2003. ISBN 1-85780-149-0.
    Якубович, Николай. Первые сверхзвуковые истребители Миг-17 и МеГ-19. Яуза, Москва 2014. ISBN 978-5-699-70410-1.
    Vraný, Jiří; Hurt, Zdeněk; Hornát, Jiří; Skala, Stanislav. Ilustrovaná historie letectví, Bristol Beaufighter/Mikojan Gurjevič MiG-19/Letov Š-328. Naše vojsko, Praha 1991. ISBN 80-206-0203-8.
    ruslet.webnode.cz
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/829#200644Verze : 1
    MOD