Allison V-1710-63
pro export V-1710-E6
Použité prameny:
www.unlimitedexcitement.com
http://www.lancastermuseum.ca/engine_allison.html
www.aviation-history.com
http://cs.wikipedia.org/wiki/Allison_V-1710
archiv autora
pro export V-1710-E6
Výrobce / Manufacturer: | Allison Engine Company |
Vyráběn / Produced: | - |
Vyrobeno / Number built: | - |
Uspořádání válců / Basic design: | řadový dvanáctiválec s válci do V svírajícími 60° s reduktorem |
Chlazení / Cooling: | přetlakové kapalinové 70% vody a 30% etylenglykolu |
Zdvihový objem / Capacity (dm3): | 28,031 |
Vrtání válce / Bore (mm): | 139,7 |
Zdvih / Stroke (mm): | 152,4 |
Kompresní poměr / Compression ratio: | 6,65 : 1 |
Příprava palivové směsi / Carburation or injection: | Karburátor Bendix Stromberg PD-12K6 |
Ventily / Valve Gear: | OHV, dva sací a dva výfukové pro každý válec |
Palivo / Fuel: | oktanové číslo / Octane No 100 / 125 |
Plnění válců / Mixture charging: | přeplňování jednostupňovým jednorychlostním kompresorem |
Délka / Length (mm): | 2 502 |
Šířka /Width (mm): | 744 |
Výška / Height (mm): | 1 046 |
Hmotnost / Weight (kg): | 650,9 |
Výkon / Ratings (koní / hp): | vzletový 1 325 koní při 3 000 ot./min a plnícím tlaku 1 727 mbar nominální 1 150 koní v h= 3 598 m při 3 000 ot./min a plnícím tlaku 1 422 mbar bojový výkon 1 580 koní v h= 762 m při 3 000 ot./min a plnícím tlaku 2 032 mbar |
Poznámka / Note: | - |
Použití: | Bell P-39D-2, P-39K a P-39L |
Použité prameny:
www.unlimitedexcitement.com
http://www.lancastermuseum.ca/engine_allison.html
www.aviation-history.com
http://cs.wikipedia.org/wiki/Allison_V-1710
archiv autora