Rozpočet tohoto webu pro rok 2019 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 64.741,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 318 příspěvků vloženo, 1061 editováno a 354 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Aero A-35

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Aero A-35 Aero A-35
    Originální název:
    Original Name:
    Aero A-35
    Kategorie:
    Category:
    dopravní letoun passenger aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1929-DD.MM.19RR Aero, továrna letadel, dr. Kabeš, Praha-Vysočany /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1929-DD.MM.19RR
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    12
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.1928 podzim / autumn
    Osádka:
    Crew:
    1+5
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    1120 kg 2469 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    1900 kg 4189 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    14,52 m 47ft 7,64in
    Délka:
    Length:
    9,75 m 31ft 11,86in
    Výška:
    Height:
    ? m ?
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    28,70 m2 308.92 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    66,2 kg/m2 13.56 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Walter Castor II o výkonu 177 kW/240 k
    Vrtule dřevěná dvoulistá
    Walter Castor II, power 237 hp
    Propeller wooden two-blade
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    197 km/h v ? m 122.4 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    165 km/h v ? m 102.5 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    21,5 min do 2000 m 21,5 min to 6562 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    3000 m 9843 ft
    Dolet:
    Range:
    660 km 410.1 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    - -
    Uživatelské státy:
    User States:
    - -
    Poznámka:
    Note:
    Konstruktér: Ing. Antonín Husník

    Jednomotorový vzpěrový hornoplošník smíšené konstrukce s pevným podvozkem a ostruhou.
    Letoun byl původně projektován pro plánovaný přelet Atlantiku. Po zrušení tohoto přeletu, byl přepracován na dopravní a nabídnut Československým státním aeroliniím. Pět vyrobených strojů nalétalo během své služby v ČSA celkem 798028km.

    Stroje OK-ATK/ATZ patřící Baťovu leteckému oddělení byly v roce 1939 zabaveny Německem a přelétnuty do Luftpark Sagan-Küpper.
    -
    Zdroje:
    Sources:
    V. Němeček, Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968
    V. Šorel, Letadla československých pilotů, Albatros 1986
    ČSA čtenářům L+K, L+K 1995/03
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/8315#23813Verze : 0
    Avatar
    http://www.airwar.ru/enc/cw1/aero35.html

    OK-AUB byl zapsán do rejstříku 13. 10. 1930 a vyškrtnut 1. 4. 1938. Poslední dva roky byl používán Masarykovou leteckou ligou.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/8315#432459Verze : 0
    MOD
    Avatar
    ...


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/8315#26965Verze : 0