Avia BH-11B

     
Název:
Name:
Avia BH-11B Avia BH-11B
Originální název:
Original Name:
Avia BH-11B
Kategorie:
Category:
jiná kategorie other category
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1927-DD.MM.1929 Avia, Miloš Bondy a spol., továrna na letadla, Praha-Holešovice /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1927-DD.MM.1929
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
3
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.12.1927
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
351 kg 774 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
579 kg 1276 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
10,40 m 31ft 10,68in
Délka:
Length:
6,82 m 21ft 9,42in
Výška:
Height:
? m 8ft 3,6in
Plocha křídla:
Wing Area:
13,75 m2 146.39 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
45,5 kg/m2 8.7 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Walter Vega o výkonu 62,5 kW/85 k
Vrtule dřevěná dvoulistá
Walter Vega, power 84 hp
Propeller wooden two-blade
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
176 km/h v ? m 96.3 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
155 km/h v ? m 77.7 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
60 min do 3500 m 15 min to 6562 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
3500 m 13123 ft
Dolet:
Range:
760 km 372.8 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
Konstruktér: Ing. Pavel Beneš, Ing. Miroslav Hajn

Jednomotorový dvoumístný celodřevěný vzpěrový dolnoplošník s pevným podvozkem a ostruhou.
Typ vznikl úpravou B-11. Od sériové výroby se béčko lišilo mimo jiné zabudovaným motorem, lomenou osou podvozku a zaoblenými koncemi křídel. Takto přebudovaná jedenáctka se v roce 1929 představila na šestidenní mezinárodní soutěži turistických letadel Challenge, kde s ní pilot škpt.Klepš obsadil sedmé místo.

První BH-11B, L-BONM z prosince 1927, byla pouze jednomístná úprava standardní BH-11.
-
Zdroje:
Sources:
V. Němeček, Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968
URL : https://www.valka.cz/Avia-BH-11B-t8339#23837 Verze : 0
...
Avia BH-11B -


URL : https://www.valka.cz/Avia-BH-11B-t8339#27074 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více