Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 353 příspěvků vloženo, 1673 editováno a 341 zmoderováno. Statistiky
Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Avia BH-17

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Avia BH-17 Avia BH-17
    Originální název:
    Original Name:
    Avia BH-17
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.06.1924-DD.12.1924 Avia, Miloš Bondy a spol., továrna na letadla, Praha-Holešovice /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.06.1924-DD.12.1924
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    24
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    05.09.1923
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    762 kg 1680 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    1072 kg 2363 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    8,86 m 29ft 0,81in
    Délka:
    Length:
    6,73 m 22ft 0,95in
    Výška:
    Height:
    2,65 m 8ft 8,32in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    21,30 m2 229.27 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    50 kg/m2 10.24 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Hispano Suiza 8Fb o výkonu 221 kW/300 k
    Vrtule dvoulistá dřevěná
    Hispano Suiza 8Fb, power 296 hp
    Propeller wooden two-blade
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    ? ?
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    238 km/h v ? m 147.9 mph in ? ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    206 km/h v ? m 128 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    13 min do 5000 m 13 min to 16404 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    8000 m 26247 ft
    Dolet:
    Range:
    500 km 310.7 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    2x kulomet Vickers vz. 09 ráže 7,7 mm (600 nábojů) 2x .303 Vickers vz. 09 machine gun, 300 rpg
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    Konstruktér: Ing. Pavel Beneš, Ing. Miroslav Hajn

    Jednomotorový jednomístný vzpěrový dvojplošník smíšené konstrukce s pevným podvozkem a ostruhou.

    Typ který vzešel z BH-8 byl v armádě používán až do začátku 30. let, kdy došlo k jeho postupnému rušení. Pokračováním vývoje B-17 byla konstrukce Avie B-21.
    -
    Zdroje:
    Sources:
    V. Němeček, Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968
    J.Fidler a V.Sluka, Encyklopedie branné moci Republiky československé 1920-38, Libri 2006, ISBN 80-7277-256-2
    V. Šorel, Letadla československých pilotů, Albatros 1986
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/8343#23841Verze : 0
    Avatar
    ...


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/8343#27052Verze : 0
    Avatar
    Venturiho trubice nad horním křídlem sloužila k pohonu exhaustoru Weymann, dopravujícím palivo do karburátoru. Byl použit i u prvních BH-11, ale pro poruchovost byl později nahrazen dvěma měchovými čerpadly.


    http://www.airwar.ru/enc/fww1/bh17.html





    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/8343#433216Verze : 0
    MOD