NA výstave Latin America Aero&Defence LAAD-2009 Rusko predstaví 2. prototyp Su-35. Pri tej príležitosti RIA Novosti uvolnili pár foto(zaujímavá kamufláž).
URL : https://www.valka.cz/16-04-2009-Rusko-predstavi-Su-35-na-LAAD-2009-t83991#308048
Verze : 0
Ďalšie zábery foto: Suchoj
1. a 2. prototyp
"zimná kamufláž" Pre realistické zobrazenie doporučujem pozrieť sa z odstupu a trochu privrieť oči...
URL : https://www.valka.cz/16-04-2009-Rusko-predstavi-Su-35-na-LAAD-2009-t83991#308052
Verze : 0
Reklama
ono to lita s odkrytovanejma motorama, to se mi zda, nebo je to "vlastnost" ?
URL : https://www.valka.cz/16-04-2009-Rusko-predstavi-Su-35-na-LAAD-2009-t83991#308072
Verze : 0
Nie sú to iba vektorovateľné výstupné trysky?
URL : https://www.valka.cz/16-04-2009-Rusko-predstavi-Su-35-na-LAAD-2009-t83991#308083
Verze : 0
No já tu žádné odkrytované motory nevidím www.sukhoi.orgwww.sukhoi.org jen potahové panely jsou v přírodní barvě kovu. Zajímavá na prvním snímku je poloha řídících ploch směrovek, patrně k vyvolání brždění, nebo klopivého momentu? Za povšimnutí také stojí závěsník mezi motory (poměrně docela daleko za těžištěm), anténka na náběžné hraně levého křídla a fakt že veškeré fotky jsou pouze zpravé strany.
URL : https://www.valka.cz/16-04-2009-Rusko-predstavi-Su-35-na-LAAD-2009-t83991#308118
Verze : 0
Reklama
Citace - Admin :
ono to lita s odkrytovanejma motorama, to se mi zda, nebo je to "vlastnost" ?
"Horúce" časti motoru má bez náterov, v barve kovu, aj Su-27 a ostatné jeho deriváty.
Vyklopenie smeroviek - bežný jav pri "nožovom" lete, mašina potrebuje mierne zdvihnúť nos (vlastne vykloniť na ľavú stranu), aby v tejto polohe letela vodorovne.
URL : https://www.valka.cz/16-04-2009-Rusko-predstavi-Su-35-na-LAAD-2009-t83991#308127
Verze : 0
JanM.: vychýlení směrových kormidel v opačném směru nahrazuje aerodynamickou brzdu. Drak T-10BM nemá aerodynamickou brzdu jako ostatní stroje rodiny T-10 (Su-27), tj na hřbětě trupu za kabinou, zcela ji nahrazuje vychýlení smerových kormidel "proti sobě".
Závěsním mezi motorovýmí gondolami je normální, jako u Su-27, na fotce je vidět pouze zadní z obou za sebou umístněných závěsníků.
Fotky sou z jedné reklamní série a letoun z něhož bylo foceno letěl hold vpravo.
URL : https://www.valka.cz/16-04-2009-Rusko-predstavi-Su-35-na-LAAD-2009-t83991#308128
Verze : 0
Díky za odpověď. Nevěděl by někdo proč bylo upuštěno od použití kachních ploch?
URL : https://www.valka.cz/16-04-2009-Rusko-predstavi-Su-35-na-LAAD-2009-t83991#308134
Verze : 0
Podle vyjádření lidí z projekce kdesi v TV (ale už je to nějakej pátek): Systém řízení letouny zcela nahrazuje "kachní plochy" a ty nejsou třeba.
pokud můžu doplnit už já tak: Aerodynamická koncepce Suchojova "trojplošníku" pochází z projektu T-10M a z možností a požadavku konce 80tých let. Není překvapující, že vývoj jde dál a nad výhodami mohly převážit nevýhody (vetší hmotnost, RCS a asi i aerodynamický odpor).
URL : https://www.valka.cz/16-04-2009-Rusko-predstavi-Su-35-na-LAAD-2009-t83991#308137
Verze : 0
Upustenie od "trojkrídlej" koncepcie prinieslo radu výhod. Absencia predkrídla spolu s malou úpravou vírového prechodu, nábežnej hrany a "zhranatením" niektorých prvkov podstatne znižuje RCS prednej polosféry(z neoverených zdrojov 20 až 28%). Ďalej Rusko dlhodobo vsádza na supermanévrovateľnosť. Predkrídlo pre svoj aerodynamický efekt pracuje len v určitom rozsahu rýchlostí (100 až 1100 km/h vzdušnej rýchlosti)a len v pozdĺžnom smere, v priečnom smere je účinnosť podstatne nižšia, naproti tomu pri pristávaní môže tvoriť rozmerné aerodynamické brzdy(viz JAS-39, Eurofighter,...). Vektorovateľné trysky umožňujú "hýbať" lietadlom až v 4 osiach pohybu a prakticky v celom rozsahu rýchlostí. Ako bolo správne poznamenané, Su-35 používa zrkadlové vychýlenie smerových kormidiel ako aerodynamické brzdy.
URL : https://www.valka.cz/16-04-2009-Rusko-predstavi-Su-35-na-LAAD-2009-t83991#308218
Verze : 0
Přidejte se k nám
Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady.
Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.