16.04.2009 - Rusko predstaví Su-35 na LAAD-2009

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 514 příspěvků vloženo, 2099 editováno a 522 zmoderováno. Statistiky
22.9.2018 - Praha - Sraz k 20. narozeninam valka.cz | Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

16.04.2009 - Rusko predstaví Su-35 na LAAD-2009

Истребитель Су-35: новые испытания

    Avatar
    NA výstave Latin America Aero&Defence LAAD-2009 Rusko predstaví 2. prototyp Su-35. Pri tej príležitosti RIA Novosti uvolnili pár foto(zaujímavá kamufláž).


    www.rian.ru


    všetky foto: Suchoj korp.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/83991#308048Verze : 0
    Avatar
    Ďalšie zábery
    foto: Suchoj

    1. a 2. prototyp

    "zimná kamufláž" Pre realistické zobrazenie doporučujem pozrieť sa z odstupu a trochu privrieť oči...
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/83991#308052Verze : 0
    Avatar
    ono to lita s odkrytovanejma motorama, to se mi zda, nebo je to "vlastnost" ? Smile
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/83991#308072Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Nie sú to iba vektorovateľné výstupné trysky?
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/83991#308083Verze : 0
    MOD
    Avatar
    No já tu žádné odkrytované motory nevidím www.sukhoi.org www.sukhoi.org jen potahové panely jsou v přírodní barvě kovu. Zajímavá na prvním snímku je poloha řídících ploch směrovek, patrně k vyvolání brždění, nebo klopivého momentu? Za povšimnutí také stojí závěsník mezi motory (poměrně docela daleko za těžištěm), anténka na náběžné hraně levého křídla a fakt že veškeré fotky jsou pouze zpravé strany.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/83991#308118Verze : 0
    Avatar

    Citace - Admin :

    ono to lita s odkrytovanejma motorama, to se mi zda, nebo je to "vlastnost" ?
    "Horúce" časti motoru má bez náterov, v barve kovu, aj Su-27 a ostatné jeho deriváty.


    Vyklopenie smeroviek - bežný jav pri "nožovom" lete, mašina potrebuje mierne zdvihnúť nos (vlastne vykloniť na ľavú stranu), aby v tejto polohe letela vodorovne.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/83991#308127Verze : 0
    Avatar
    JanM.: vychýlení směrových kormidel v opačném směru nahrazuje aerodynamickou brzdu. Drak T-10BM nemá aerodynamickou brzdu jako ostatní stroje rodiny T-10 (Su-27), tj na hřbětě trupu za kabinou, zcela ji nahrazuje vychýlení smerových kormidel "proti sobě".


    Závěsním mezi motorovýmí gondolami je normální, jako u Su-27, na fotce je vidět pouze zadní z obou za sebou umístněných závěsníků.


    Fotky sou z jedné reklamní série a letoun z něhož bylo foceno letěl hold vpravo.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/83991#308128Verze : 0
    Avatar
    Díky za odpověď. Nevěděl by někdo proč bylo upuštěno od použití kachních ploch?
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/83991#308134Verze : 0
    Avatar
    Podle vyjádření lidí z projekce kdesi v TV (ale už je to nějakej pátek):
    Systém řízení letouny zcela nahrazuje "kachní plochy" a ty nejsou třeba.


    pokud můžu doplnit už já tak: Aerodynamická koncepce Suchojova "trojplošníku" pochází z projektu T-10M a z možností a požadavku konce 80tých let. Není překvapující, že vývoj jde dál a nad výhodami mohly převážit nevýhody (vetší hmotnost, RCS a asi i aerodynamický odpor).
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/83991#308137Verze : 0
    Avatar
    Upustenie od "trojkrídlej" koncepcie prinieslo radu výhod. Absencia predkrídla spolu s malou úpravou vírového prechodu, nábežnej hrany a "zhranatením" niektorých prvkov podstatne znižuje RCS prednej polosféry(z neoverených zdrojov 20 až 28%).
    Ďalej Rusko dlhodobo vsádza na supermanévrovateľnosť. Predkrídlo pre svoj aerodynamický efekt pracuje len v určitom rozsahu rýchlostí (100 až 1100 km/h vzdušnej rýchlosti)a len v pozdĺžnom smere, v priečnom smere je účinnosť podstatne nižšia, naproti tomu pri pristávaní môže tvoriť rozmerné aerodynamické brzdy(viz JAS-39, Eurofighter,...). Vektorovateľné trysky umožňujú "hýbať" lietadlom až v 4 osiach pohybu a prakticky v celom rozsahu rýchlostí. Ako bolo správne poznamenané, Su-35 používa zrkadlové vychýlenie smerových kormidiel ako aerodynamické brzdy.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/83991#308218Verze : 0