Curtiss P-6A Hawk

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 514 příspěvků vloženo, 2099 editováno a 522 zmoderováno. Statistiky
22.9.2018 - Praha - Sraz k 20. narozeninam valka.cz | Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Curtiss P-6A Hawk

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Curtiss P-6A Hawk Curtiss P-6A Hawk
    Originální název:
    Original Name:
    Curtiss P-6A Hawk
    Kategorie:
    Category:
    stíhací letoun fighter aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1929-DD.MM.19RR Curtiss-Wright Corp., Buffalo, New York
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1929-DD.MM.19RR
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    9 (29-260/268)
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.1929
    Osádka:
    Crew:
    1
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    dvouplošník biplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    pevný fixed
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    1084 kg 2389 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    1439 kg 3172 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    9.6 m 31ft 6in
    Délka:
    Length:
    7.19 m 23ft 7in
    Výška:
    Height:
    2.62 m 8ft 7in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    23.41 m2 252 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    ? kg/m2 ? lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of Engines:
    1
    Typ:
    Type:
    Curtiss V-1570-23 o výkonu 447 kW
    dvoulistá kovová vrtule
    Curtiss V-1570-23, power 600 hp
    two-blade metal propeller
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    189 l 50 US gal
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    283.2 km/h v 1524 m 176 mph in 5000 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    247.8 km/h v ? m 154 mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    9.7 m/s 1910 ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    5.8 min do 3048 m 5.8 min to 10000 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    8291 m 27200 ft
    Dolet:
    Range:
    ? km ? mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    ? km ? mi
    Výzbroj:
    Armament:
    1x 12,7mm kulomet Browning
    1x 7,62mm kulomet Browning
    1x .50 Browning machine gun
    1x .30 Browning machine gun
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    - -
    Zdroje:
    Sources:
    Bowers, P. M. Curtiss Aircraft 1907-1947, Putnam Aeronautical Books, London 1979. ISBN 0-370-10029-8.
    Bowers, P. M. Curtiss Army Hawks, Aircraft in Profile No.45. Profile Publications, Leatherhead 1965.
    United States Army and Air Force Fighters 1916-1961, Harleyford Publications, Letchworth 1961.
    Fahey, James C. U.S. Army Aircraft 1908-1946. Ships and Aircraft, Falls Church, 1964.
    Bowers, P. M. Forgotten Fighters/2 and Experimental Aircraft U.S. Army 1918-1941, Arco Publishing Company, New York 1971. ISBN 0-66802-403-8.
    http://joebaugher.com/usaf_fighters/p6.html
    http://www.aerofiles.com/_curtx.html



    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/84502#310682Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Pouze devět P-6 (29-260/268) bylo dokončeno v původně zamýšlené podobě, s novými chladiči používajících jako chladící kapalinu etylenglykol (obchodní název Prestone). Kapotáž přídě zůstala stejná, přestože nový chladič byl mnohem menší. Přestože si původně ponechaly stejné označení, armáda je při přejímání přejmenovala na P-6A, aby je tak odlišila od mezitím přijatých P-6 s klasickými chladiči. P-6A byly používány k provozním testům u 1. stíhací skupiny,během kterých došlo i k několika malým úpravám chladiče a některé stroje dostaly i třílistou vrtuli. V dubnu 1931 byl první z P-6A dočasně přestavěn na prototyp XP-6D, a v roce 1932 byly na P-6D přestavěny i tři další.
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/84502#424431Verze : 0
    MOD