Micubiši Ka-15

Rozpočet tohoto webu pro rok 2018 : 85.000,- Kč / Příjmy doposud : 87.861,- Kč Chci přispět
Za posledních 7 dní bylo 350 příspěvků vloženo, 1162 editováno a 380 zmoderováno. Statistiky
22.9.2018 - Praha - Sraz k 20. narozeninam valka.cz | Vývoj a novinky na tomto fóru + hlášení chyb

Micubiši Ka-15

Mitsubishi Ka-1 (3rd, 7th, 10th, 12th and 21st prototype) / 九 15 (3, 7, 10, 12, a 21)

    Avatar
     
    Název:
    Name:
    Micubiši Ka-15 Mitsubishi Ka-15
    Originální název:
    Original Name:
    九 15
    Kategorie:
    Category:
    bombardovací letoun bomber aeroplane
    Výrobce:
    Producer:
    DD.MM.1935-DD.MM.1936 Mitsubishi Heavy Industries, Ltd., Nagoya /
    Období výroby:
    Production Period:
    DD.MM.1935-DD.MM.1936
    Vyrobeno kusů:
    Number of Produced:
    5 z celkových 21 (prototypy 3, 7, 10, 12 a 21)
    První vzlet:
    Maiden Flight:
    DD.MM.1935
    Osádka:
    Crew:
    5
    Základní charakteristika:
    Basic Characteristics:
     
    Vzlet a přistání:
    Take-off and Landing:
    CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
    Uspořádání křídla:
    Arrangement of Wing:
    jednoplošník monoplane
    Uspořádání letounu:
    Aircraft Concept:
    klasické conventional
    Podvozek:
    Undercarriage:
    zatahovací retractable
    Přistávací zařízení:
    Landing Gear:
    kola wheels
    Technické údaje:
    Technical Data:
     
    Hmotnost prázdného letounu:
    Empty Weight:
    4466 kg 9846 lb
    Vzletová hmotnost:
    Take-off Weight:
    7350 kg 16204 lb
    Maximální vzletová hmotnost:
    Maximum Take-off Weight:
    ? kg ? lb
    Rozpětí:
    Wingspan:
    25,000 m 82ft 0,25in
    Délka:
    Length:
    16,000 m 52ft 5,91in
    Výška:
    Height:
    3,750 m 12ft 3,63in
    Plocha křídla:
    Wing Area:
    75,00 m2 807.29 ft2
    Plošné zatížení:
    Wing Loading:
    98,00 kg/m2 20.07 lb/ft2
    Pohon:
    Propulsion:
     
    Kategorie:
    Category:
    pístový piston
    Počet motorů:
    Number of engines:
    2
    Typ:
    Type:
    Micubiši Kinsei 2 o vzletovém výkonu 610 kW (830 k) při 2 300 ot/min, výkon 500 kW (680 k) v h= 1 500 m
    Vrtule čtyřlistá MW 126 s pevným úhlem náběhu vrtulových listů o průměru 3 180 mm
    Mitsubishi Kinsei 2 rated at 819 hp at 2,300 rpm for take-off and 671 hp at 4,920 ft.
    Sriving MW-126 a four-blade fixed-pitch propellers of diameter 10ft 5.2in
    Objem palivových nádrží:
    Fuel Tank Capacity:
    3 805 + 430 l 837 + 94.5 UK gallons
    Výkony:
    Performance:
     
    Maximální rychlost:
    Maximum Speed:
    323 km/h v 1000 m 200.7 mph in 3281 ft
    Cestovní rychlost:
    Cruise Speed:
    ? km/h v ? m ? mph in ? ft
    Rychlost stoupání:
    Climb Rate:
    ? m/s ? ft/min
    Čas výstupu na výšku:
    Time to Climb to:
    9,74 min do 3000 m 9,74 min to 9843 ft
    Operační dostup:
    Service Ceiling:
    6395 m 20981 ft
    Dolet:
    Range:
    2867 km 1781.5 mi
    Maximální dolet:
    Maximum Range:
    4582 km 2847.1 mi
    Výzbroj:
    Armament:
    3x pohyblivý kulomet Type 92 ráže 7,7 mm
    kulomety byl ve třech výsuvných věžičkách, dvě na hřbetě a jedna pod trupem.
    1x torpédo o hmotnosti do 800 kg nebo pumy 1x 500 kg nebo 2x 250 kg nebo 12x 60 kg
    One flexible 0.303in Type 92 machine-gun in each of the two retractable dorsal turrets and one retractable ventral turret
    Bomb-load: one 800 kg torpedo or 800 kg of bombs carried externally under the fuselage.
    Uživatelské státy:
    User States:
    Poznámka:
    Note:
    TTD se vztahují pouze na prototypy č. 3, 7, 10, 12 a 21 -
    Zdroje:
    Sources:
    Rene J. Francillon Ph.D, Japanese Aircraft of the Pacific War; Naval Institute Press, Annapolis, rok 1979.
    William Green, Famous Bombers of the Second World War, Second Series; Hanover House, Garden City, NY; rok 1960.
    Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945 tiel 2, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05
    Famous Airplanes Of The World, No. 91, Type 96 Attack Bomber, BUNRINDO Co., Ltd., ISBN4-89319-089-X
    www.historyofwar.org
    http://www.combinedfleet.com/ijna/g3m.htm
    http://www.go2war2.nl/artikel/531
    www.warbirdsresourcegroup.org
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_G3M
    www.aviastar.org
    www.aircraftresourcecenter.com
    archiv autora
    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/84769#312338Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Náčrtek - pohled z boku na 3. a 8. prototyp
    s motory Kinsei 2
    Zdroj uveden výše


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/84769#312351Verze : 0
    MOD
    Avatar
    Prosinec 1937. Na fotografii jsou všechna provedení prototypů. V popředí prototyp s řadovými motory Hiro, druhý prototyp s hvězdicovými motory Kinsei 2 a třetí prototyp odlišující se kabinou (8. nebo 11.)
    Zdroj uvednen v prvním příspěvku.


    URL : https://forum.valka.cz/topic/view/84769#312352Verze : 0
    MOD